Inżynier Jakości ds Kontaktu z Klientem
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej poszukujemy aktualnie inżyniera na stanowisko Inżyniera Jakości ds Kontaktu z Klientem.
Informacje o kliencie
Nasz Klient to międzynarodowa firma produkcyjna zlokalizowana we Wrocławiu.
Opis stanowiska
- Obsługa reklamacji klienta
- Aktualizacja i monitorowanie reklamacji w systemie klienta
- Przetwarzanie reklamacji w wewnętrznej aplikacji SAP/ IQIS
- Regularna komunikacja między zakładem a centralą
- Prowadzenie spotkań z klientem dotyczących jakości
- Udział w audytach klienta Monitorowanie oraz przekazywanie zmian klientowi (PPAP) Wsparcie oraz zatwierdzanie działań uruchamiania
- Udział w projektach jakościowych
Profil kandydata
*Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: elektronika, mechatronika, jakość, produkcja i pokrewne)
*Min. 2 letnie doświadczenie w pracy w firmie motoryzacyjnej (jakość, produkcja)
*Znajomość wymagań jakościowych firm motoryzacyjnych oraz narzędzi jakości (SPC, FMEA, MSA, PPAP)
*Biegła znajomość języka anielskiego (niemiecki będzie atutem)
*Umiejętność analitycznego myślenia
*Umiejętność pracy zespołowej
*Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy własnej
*Chęć rozwoju, zaangażowanie i duża motywacja wewnętrzna
*Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowym
*Gotowość do wyjazdów służbowych
-
Język angielski : płynny
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie
- przyjazna atmosfera pracy
- atrakcyjna lokalizacja
- wytyczona ścieżka kariery
Location: Wrocław
Contract type: Na czas nieokreślony
About Michael Page
Michael Page is a leading professional recruitment consultancy specialising in the recruitment of permanent, contract and temporary positions on behalf of the world's top employers.
More