• Utrzymywanie komunikacji z klientem w sprawach jakości
• Uzupełnienie baz klientów
• Przygotowanie oraz przedstawienie działań po-reklamacyjnych
• Inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych co do niezgodności (zaobserwowanych i potencjalnych)
• Koordynowanie wdrażania działań natychmiastowych, tymczasowych i korygujacych po reklamacjach klienta
• Weryfikacja skuteczności deklarowanych działań korygujących
• Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, audytów procesu oraz audytów wyrobu
• Współuczestnictwo w audytach zewnętrznych i procesach certyfikacji
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
• Możliwość rozwoju
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Pakiet benefitów socjalnych, ubezpieczenie dodatkowe na korzystnych warunkach
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Znajomość metod i technik kompleksowego zarządzania jakością i rozwiązywania problemów jakościowych: PDCA, Kaizen, 5 WHY, Diagram Ichikawy, metodologia 8D
• Znajomość Normy IATF 16949
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• Mile widziana znajomość języka włoskiego
• Cierpliwość, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, pod presją czasu pracy, komunikatywność, odpowiedzialność
• Zdolność do tworzenia czytelnych raportów, wykresów, itp. do użytku wewnętrznego i zewnętrznego
• Prawo jazdy kat. B
Firma z branży Automotive z siedzibą w Bielsku – Białej działająca na ry... Rozwiń
Informujemy , iż administratorem danych osobowych zawartych w Pani/Pana dokumentach aplikacyjnych jest ASK Poland Sp. z o.o z siedzibą w Bielsko-Biała ul. Wyzwolenia 74 . Dane zbierane są dla potrzeb procesu rekrutacji . Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz do poprawiania , aktualizowania , sprostowania. Ma Pani/Pan prawo żądania usunięcia danych. Ma Pani/ Pan prawo wniesien... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.