Opis stanowiska pracy
Jako Inżynier ds. Zmian Technicznych będziesz odpowiedzialny/a za:
- Koordynowanie wdrożeń zmian technicznych w lokalnym zakładzie produkcyjnym oraz innych jednostkach (m. in. Chiny, Dominikana)
- Wsparcie procesów rejestracji produktów na poszczególnych rynkach
- Zapewnienie poprawnych ustawień w systemie ERP/MRP
- Wsparcie w projektach międzynarodowych
- Optymalizację procesu zmian technicznych
Idealny kandydat:
- Jest absolwentem kierunku technicznego i zdobył już pierwsze doświadczenie zawodowe
- Potrafi czytać dokumentację techniczną
- Zna język angielski w stopniu dobrym, umożliwiającym komunikację
- Ma dobrą organizację pracy
- Jest komunikatywny i potrafi pracować w zespole
- Ma doświadczenie w pracy z systemami ERP/MRP
- Posiada wiedzę z zakresu zarządzania projektami. Doświadczenie w tym zakresie będzie atutem
- Potrafi korzystać z pakietu MS Office w stopniu bardzo dobrym
Oferujemy Tobie:
- Bezpłatny transport z Poznania
- Elastyczny czas pracy - możesz rozpocząć pracę pomiędzy 7:00 a 9:00.
- Możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz
- Możliwość wykorzystania języka angielskiego w codziennej pracy
- Możliwość pracy zdalnej tzw. Home Office
- Dobrą atmosferę w miejscu pracy
- Współpracę w międzynarodowym środowisku
- Dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. „wczasy pod gruszą”, bony świąteczne, wyprawki szkolne)
- Bogaty pakiet socjalny – dofinansowanie do karty Multisport, prywatną opiekę medyczną
Wyślij do nas swoją aplikację nie później niż do końca maja 2018.
Wszystko co robimy – robimy z myślą o ludziach. Nasza motywacja leży w potrzebach i wyzwaniach, przed którymi stoją nasi klienci, a naszą siłą napędową są nasi ludzie, którym zależy na osiągnięciu jak najlepszych efektów dla naszych klientów.
Dla tych z pasją do ciągłego ulepszania i pracy dla innych czeka satysfakcjonująca praca w Arjo. Czekamy na Twoją aplikację!
Prezentacja firmy
ArjoHuntleigh oferuje szeroki zakres zintegrowanych rozwiązań w z...
ArjoHuntleigh oferuje szeroki zakres zintegrowanych rozwiązań w zakresie opieki nad osobami o ograniczonej sprawności ruchowej i stanach z tym związanych. Urządzenia ArjoHuntleigh mają za zadanie podniesienie jakości i efektywności opieki w szpitalach, placówkach opieki nad osobami w podeszłym wieku i innych zakładach opieki zdrowotnej.
Powstanie
ArjoHuntleigh powstało w 2007 roku poprzez fuzję dwóch firm - ARJO i Huntleigh Technology. Dzięki połączeniu dwóch liderów w dziedzinie sprzętu medycznego powstało szerokie portfolio rozwiązań i produktów oraz obecna na całym świecie sieć sprzedaży i serwisów.
Fakty
ArjoHuntleigh jest światowym dostawcą wyrobów medycznych o dochodach około 750 milionów Euro, zatrudniającym 4500 pracowników, obecnym w ponad 30 krajach. Wyroby ArjoHuntleigh można zakupić w ponad 100 krajach. Działy R&D zostały strategicznie rozmieszczone w pięciu lokalizacjach w Europie i Ameryce Północnej a fabryki w 10 państwach na całym świecie.
Dziedzina
Portfolio produktów firmy ArjoHuntleigh obejmuje sprzęt medyczny i zintegrowane rozwiązania przeznaczone do przemieszczania podopiecznych, systemy higieny, łóżka medyczne, powierzchnie terapeutyczne, urządzenia do gojenia ran, zapobiegające zakrzepicy żył głębokich oraz te przeznaczone do dezynfekcji i diagnostyki.
ArjoHuntleigh zapewnia także rozwiązania dla zadań specjalnych, takich jak leczenie i pielęgnacja oparzeń oraz opieka bariatryczna.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/05/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Inżynieria, Praca Kadra zarządzająca, Praca Kontrola jakości, Praca Automatyka, Praca IT - ERP