Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/07/2018.

Inżynier ds. rozwoju produktów elektrycznych (m/k)

Bolesławiec, dolnośląskie

Trenkwalder

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • współpraca z klientem,
  • rozwój nowych produktów oraz ich komponentów,
  • współpraca z dostawcami,
  • testowanie próbek i prototypów,
  • praca w zespołach interdyscyplinarnych (miejscowych i międzynarodowych),
  • przygotowanie i dostarczenie prototypów, wykonywanie i dokumentowanie testów,
  • tworzenie dokumentacji technicznej i CAD (platforma SolidWorks),
  • uczestnictwo w zespołach projektowych.

Wymagania:
  • wyższe wykształcenie techniczne/elektryczne,
  • doświadczenie w obszarze projektowania produktu min. 1-rok,
  • zdolność do szybkiej analizy zagadnień technicznych, umiejętność pracy zespołowej,
  • znajomość analizy jakościowej FMEA,
  • podstawowa znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
  • interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie,
  • bezpośredni i realny wpływ na obecne i przyszłe innowacyjne wyroby,
  • możliwość ciągłego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku i podnoszenia kwalifikacji zawodowych w różnych obszarach,
  • szeroki pakiet szkoleń i działań rozwojowych indywidualnych i grupowych,
  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności,
  • życzliwą atmosferę w pracy umożliwiającą samorealizację,
  • pomoc przy relokacji,
  • miejsce pracy: Bolesławiec.

Prezentacja firmy

Od 2000 roku pomagamy naszym Klientom dotrzeć do właściwych pracowników. Oferujemy... szybki dostęp do określonych kwalifikacji, dajemy możliwość elastycznego kształtowania wielkości zatrudnienia.

Na co dzień do działów produkcyjnych, administracyjnych, logistycznych, informatycznych, kadrowych, i innych oddelegowujemy ponad 1000 osób. W ciągu ostatnich 3 lat ponad 5000 osób pracowało dla naszych Klientów.

Nasza działalność jest prawnie umotywowana, jako jedna z pierwszych firm uzyskaliśmy certyfikaty Ministerstwa Gospodarki i Pracy w zakresie:
Agencji Pracy Tymczasowej (nr 136/3), Doradztwa Personalnego (nr 136/2) oraz Pośrednictwa Pracy (nr 136/1a).

W roku 2004 odpowiadając na wzmożone zainteresowanie praca w Unii Europejskiej uzyskaliśmy kolejny certyfikat na Pośrednictwo do pracy za granicą obywateli polskich u pracodawców zagranicznych (nr 136/1b)
Dzięki naszemu zaangażowaniu oraz rzetelności w świadczeniu usług pozyskaliśmy znaczne grono klientów, którzy udzielili nam swoich referencji.

W roku 2005 zostaliśmy zaproszeni do uczestnictwa w Związku Agencji Pracy Tymczasowej (ZAPT). Jest to najdłużej działająca i najbardziej prestiżowa organizacja skupiająca firmy z branży, obecnie funkcjonująca pod nazwą Polskie Forum HR. Firmy w niej zrzeszone za główne zadanie postawiły sobie przestrzeganie Kodeksu Postępowania Etycznego określającego profesjonalne standardy świadczenia usług w zakresie dostarczania pracowników tymczasowych oraz opieki nad tymi pracownikami. Kodeks ten obowiązuje wszystkie firmy członkowskie, które pragną by w niedalekiej przyszłości zasady w nim zawarte stały się obowiązującymi w branży.
Jesteśmy również zrzeszeni w Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych "Lewiatan".

W lipcu 2007 nastąpiło połączenie Trenkwalder z Benefit -dało to naszym Klientom ujednolicenie pod jednym szyldem międzynarodowego doświadczenia i sprawdzonych narzędzi doradztwa personalnego z perfekcyjną znajomością lokalnego rynku.

www.trenkwalder.com
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
18/07/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Od 5 do 10 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Praca na produkcji
Zapisz ofertę
do góry