Opis stanowiska pracy
Dla Naszego Klienta Producenta innowacyjnych rozwiązań w budownictwie kontenerowym i modułowym aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko
Inżynier ds. Robotyzacji i Automatyki Produkcji
Miejsce pracy: Płock i okolice
Do głównych zadań na w/w stanowisku będzie należało:
- Opracowanie koncepcji rozwoju procesów związanych z automatyzacją i robotyzacją obszaru produkcji
- Inicjowanie i prowadzenie projektów inwestycyjnych z zakresu automatyki i robotyzacji
- Przygotowywanie koncepcji oraz opracowywanie założeń dla nowych procesów produkcyjnych
- Przygotowywanie specyfikacji technicznej dla nowych maszyn linii produkcyjnych
- Opracowywanie i wdrażanie standardów pracy dla nowych maszyn i urządzeń produkcyjnych
- Rozwiązywanie problemów technicznych i technologicznych powstających w procesie produkcji
- Szkolenia pracowników
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie automatyki i robotyzacji
- Współudział w tworzeniu i uzasadnieniu przyszłych budżetów
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki z obszaru robotyki, mechatroniki
- Praktyczne doświadczenie zawodowe w obszarze automatyki / robotyki w prowadzeniu projektów i wdrażaniu usprawnień na produkcji
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
- Umiejętność analitycznego myślenia i przedstawiania wyników
- Nastawienie na rezultaty i znajdowanie rozwiązań
- Mile widziana wiedza z zakresu Lean Manufacturing
- Dobra znajomość komputera i obsługi programów: Pakiet Office AutoCad / Inventor
- Umiejętność pracy w zespole i bardzo dobra komunikacja
- Umiejętność podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
- Ciekawą i odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Przyjazną atmosferę pracy.
- Długofalowe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Samodzielne stanowisko
- Możliwość rozwoju zawodowego i wymiany doświadczeń
- Pracę w firmie nastawionej na nowoczesne technologie
- Zagraniczne podróże służbowe
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku Aplikuj
Informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prezentacja firmy
Jesteśmy profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą doradczo – sz...
Jesteśmy profesjonalną i dynamicznie rozwijającą się firmą doradczo – szkoleniową, istniejącą na rynku od 2001 roku. Obecnie prowadzimy także agencję pracy tymczasowej.
Założycielem firmy jest Teresa Sztomberska-Ejdys, psycholog i pedagog z wykształcenia, wykładowca, trener, posiadająca wieloletnie doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, warsztatów oraz związane z udzielaniem porad psychologicznych.
Naszą misją jest: profesjonalna pomoc w osiąganiu sukcesu organizacjom zorientowanym na zmiany oraz ludziom dążącym do rozwoju zawodowego. Czynimy to z prawdziwym entuzjazmem czerpiąc korzyści przede wszystkim z zadowolenia naszych Klientów i ich sukcesów odnoszonych na rynku.
Od początku istnienia skutecznie współpracujemy z wieloma firmami, wśród których znajdują się zarówno prężnie rozwijające się rodzime przedsiębiorstwa jak i duże międzynarodowe koncerny. Każdego klienta traktujemy indywidualnie i w tym właśnie tkwi siła skuteczności naszych działań. Nasza praca zawsze nakierowana na pracowników stanowi klucz do maksymalnego wykorzystania ich potencjału w firmie. Wspieramy Naszych klientów dobierając im najlepszych pracowników.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/03/2020
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe inżynierskie
- Branża / kategoria:
- Praca Automatyka, Praca Elektronika / Telekomunikacja, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis, Praca Praca na produkcji, Praca Inżynieria