Miejsce pracy: okolice Łodzi/ Pabianice
Zadania / obowiązki:
- Uczestnictwo jako przedstawiciel klienta w nowych uruchomieniach APQP i zmianach.
- Wsparcie procesu zwolnienie produktów dla klientów (PPAP, VDA).
- Koordynacja działań mających na celu przygotowanie organizacji do auditów klientów, oraz nadzór nad realizacją działań po auditach i wizytach klientów.
- Analiza specyficznych wymagań klientów i inicjowanie działań w celu ich spełnienia.
- Zarządzanie procesem reklamacji produktów wraz z zarządzaniem działaniami natychmiastowymi i wycofywaniem wadliwych partii produktów
- Zarządzanie procesem reklamacji wewnętrznych.
- Opracowywanie dokumentów systemu zarządzania jakością ( instrukcje, standardy pracy)
- Realizacja szkoleń jakościowych dla pracowników, prowadzenie programu certyfikacji jakościowej pracowników.
- Nadzór nad wyrobami niezgodnymi podejmowanie decyzji o blokowaniu niezgodnych produktów.
- Inicjowanie działań doskonalących w celu poprawy poziomu jakości realizowanych i produkowanych wyrobów.
- Przeprowadzanie auditów wewnętrznych i auditów procesu.
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe techniczne.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Umiejętność analitycznego myślenia i współpracy z zespołem.
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
- Umijętnosć pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- Pracę w stabilnej firmie będącej liderem w branży.
- Bezpieczeństwo pracy oparte o najwyższe standardy.
- Kontakt z najnowocześniejszymi technologiami.
- Szerokie możliwości szkoleń i rozwoju zawodowego.
- Możliwość zgłaszania i realizacji własnych pomysłów i usprawnień.
- Opiekę medyczną w Przychodni Zakładowej finansowaną przez Pracodawcę.
- Dogodny dostęp do parkingów dla pracowników.
- Dofinansowanie do posiłków.
- Kartę Benefit System do wykorzystania w wielu ośrodkach sportowo-rekreacyjnych na terenie całej Polski.
- Szeroki zakres świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.