Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
sporządzanie kosztorysów ofertowych i powykonawczych;
sporządzanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej;
rozliczanie robót podwykonawców oraz sił własnych;
opracowywanie harmonogramów prac budowlano – montażowych;
optymalizacja rozwiązań organizacyjnych i technicznych projektu;
egzekwowanie prawidłowości i terminowości wykonywanych robót;
bieżące monitorowanie istotnych procesów na budowie;
wsparcie i bezpośrednia współpraca z kierownikiem budowy
Wymagania
wykształcenie wyższe techniczne ogólnobudowlane lub kończący studia techniczne ogólnobudowlane;
biegła obsługa komputera ze znajomością MS Office i MS Project, AutoCad oraz Norma lub równoważny;
umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres;
wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne;
sumienność, uczciwość, dyspozycyjność;
bardzo dobra organizacja pracy;
mile widziane prawo jazdy kat. B.
język angielski na poziomie dobrym, umożliwiającym swobodną komunikację.
Prezentacja firmy
Firma budowlana SEKOI Sp. z .o.o. prowadzi działalność w sektorze...
Firma budowlana SEKOI Sp. z .o.o. prowadzi działalność w sektorze budowlanym od początku stawiając na wysoki poziom wyszkolenia kadry technicznej i pracowniczej, posiadającej wieloletnie doświadczenie w realizacji procesów inwestycji budowlanych. Spółka pełni funkcję generalnego wykonawcy, wykonawcy usług budowlanych oraz projektuje, gwarantując doskonałą organizację i najwyższą jakość wykonania na każdym etapie prac z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i pozwoleń niezbędnych przy kompleksowej realizacji kontraktów.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
Ostatnia aktualizacja:
07/05/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Budownictwo / Praca na budowie
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?