Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 19/10/2018.

Inżynier 2 Linii Wsparcia Produktu IT z językiem niemieckim

Wrocław, dolnośląskie

Diebold Nixdorf Sp. z.o.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf,
  • zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu oraz sieci teleinformatycznej,
  • rozwiązywanie incydentów w oparciu o analizę logów systemowych i aplikacyjnych oraz innych dostępnych danych,
  • procesowanie incydentów w oparciu o SLA i OLA,
  • współpraca z 3 linią wsparcia, developerami i architektami aplikacji przy rozwiązywaniu globalnych incydentów.

Wymagania:

  • doświadczenie we wsparciu systemów informatycznych,
  • doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi,
  • bardzo dobra znajomość języków niemieckiego i angielskiego (poziom min. B2),
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • samodzielność w ramach powierzonych obowiązków,
  • zaangażowanie,
  • dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym.

Mile widziane będą:

  • znajomość języków SQL i T-SQL,
  • znajomość C++ lub Delphi.

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Pracujemy w niedużym dziale, dzięki czemu nie będziesz tylko numerem personalnym, ale ważnym ogniwem zespołu!
  • Wierzymy, że przyjazna atmosfera w pracy jest ważna.
  • Dajemy Ci możliwość rozwoju i uczestnictwa w innowacyjnych międzynarodowych projektach.
  • Możesz wykorzystywać na co dzień swoją znajomość języka angielskiego i niemieckiego.
  • Nasze szkolenia wstępne łączymy z Twoim doświadczeniem oraz doświadczeniem całego zespołu. W rezultacie otrzymujesz solidną porcję praktycznej i przydatnej wiedzy o produktach, które będziesz wspierał.

Dodatkowo oferujemy:

  • prywatną opiekę medyczną – także dla rodziny,
  • pakiet ubezpieczenia na życie,
  • kartę Multisport – również dla Twoich bliskich.

Prezentacja firmy

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w... Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

Global Customer Care Center – ponad 650 specjalistów, którzy obsługują klientów w kilkunastu krajach na czterech kontynentach. Warszawskie Centrum jest jednym z czterech w światowych strukturach Diebold Nixdorf. Pracujemy w trybie ciągłym - 24 godziny, 7 dni w tygodniu. Jesteśmy zawsze gotowi nieść wsparcie, znajdować skuteczne rozwiązania i pomocne odpowiedzi. Oprócz biura w Warszawie, posiadamy również Centrum Obsługi Klienta w Szczecinie, dedykowane do usług serwisowych dla klientów niemieckojęzycznych oraz Centrum Obsługi Klienta we Wrocławiu.

EMEA Business Service – ponad 170 osób wspierających oddziały firmy w 21 krajach. Jesteśmy jednym z 4 regionalnych Centrów Administracyjnych firmy.

Global Delivery Center – ponad 100 osób obsługujących klientów na całym świecie - od Chin i Indii po Kanadę i USA. Nasze systemy działają we wszystkich krajach Europy.

Research and Development Center – ponad 70 osób w najmłodszej jednostce Diebold Nixdorf w Polsce. Naszym zadaniem jest rozwój nowych technologii informatycznych służących do obsługi i zapewnienia bezpieczeństwa systemów płatności.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca IT - Konsulting , Praca IT - Hardware / Information Systems , Praca IT - Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry