Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
Obecnie do swojego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia w obszarze rozwoju dystrybucji systemu telemedycznego opartego o autorską opaskę na nadgarstek.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Pozyskiwanie klientów i dystrybutorów na rynkach europejskich;
• Opracowywanie strategii wdrożenia produktu na dany rynek;
• Współpraca z klientami na rynku międzynarodowym;
• Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert dedykowanych dla klienta;
• Prowadzenie prezentacji produktu;
• Nadzór nad wdrożeniem produktu na dany rynek;
• Budowanie długofalowych relacji z klientami;
• Uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych;
• Raportowanie do zarządu;
• Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach z dystrybutorami, klientami na terenie Europy
W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + prowizja sprzedażowa + możliwość partycypacji w wynikach firmy;
Telefon i komputer służbowy;
Zwrot kosztów podróży do klienta;
Pracę w innowacyjnym projekcie;
Swobodę działania;
Benefity pozapłacowe za efektywność sprzedażową
Oczekujemy od Ciebie:
Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Doświadczenie we współpracy z klientami i dystrybutorami na rynku międzynarodowym;
Biegła znajomość języka angielskiego;
Zaangażowania w projekt i bardzo dobrej organizacji pracy;
Wysoko rozwiniętych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?