W Grafton Recruitment skupiamy się nie tylko na fachowych umiejętnościach, ale również na indywidualnych cechach osobowościowych, stylu pracy i celach zawodowych każdego kandydata. Dzięki temu możemy dopasować najlepszą ofertę pracy, która sprosta oczekiwaniom i potrzebom naszych kandydatów.
Współpracujemy z tysiącami firm w Polsce, działającymi w różnych branżach, co daje naszym kandydatom dostęp do szerokiej gamy ofert pracy i możliwości rozwoju kariery. Nasza obecność na terenie całej Polski, w tym w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach i Łodzi, oraz prowadzenie projektów w Trójmieście, pozwala nam na skuteczne i sprawne działanie na rzecz naszych kandydatów i klientów. Certyfikat Great Place To Work® to dowód, że jest nam w naszej firmie dobrze, że w tym miejscu stawiamy na komunikację, rozwój, wellbeing. To miejsce, w które chcemy się angażować dlatego kariera naszych kandydatów jest w dobrych rękach.
Dowiedz się więcej na www.grafton.pl
Interim Finance Manager (9 months contract)
Miejsce pracy: WarszawaFor one of our international Clients - one of the world's leading elevator companies, we are looking for:
Interim Finance Manager (9 months contract)
Job Responsibilities:
- Analyzing and commenting on business development, support enhancements
- Close cooperation with the BSC team to monitor and sustain strong internal control, policies and local governance
- Support the BSC team in the Balance Sheet reconciliation process
- Takes a proactive role in process improvements with making suggestions, participate in process harmonization meetings
- Takes a coordination role for local taxation and accounting compliance activity (payroll, VAT, local financial statement) together with our accounting and payroll provider
- Drives forward the local site digitalization efforts
- Developing and making available proactive control systems for the local management
- Provides valuable input for other departments (accounting, field, purchasing etc.) to support and challenge them
- Involvement in local finance processes if necessary like payroll / HR administration, receivable collection, local IT etc.
- Individual tasks, not listed above but defined by the direct supervisor
Requirements:
- Excellent English skills required
- At least 5 years of relevant experience
- University degree preferably in accounting or other business discipline. - Masters’ degree a plus
- Knowledge and working experience of SAP
Benefits:
- medical care package
- sport card
- possibility of using group insurance
- Christmas gifts