Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Zduńskiej Woli

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zapewnienie sprawnego i zgodnego z przepisami resortowymi gromadzenia, przekazywania i udostępniania informacji o zgromadzonych danych w systemach policyjnych i pozapolicyjnych.
  • Utrzymywanie stałej sprawności technicznej wykorzystywanego sprzętu komputerowego i jego bieżąca konserwacja.
  • Realizacja zadań administratora systemu i zapewnienie sprawnego funkcjonowania stanowisk systemów niejawnych.
  • Prowadzenie ewidencji ilościowej materiałów łączności i informatyki.
  • Prowadzenie statystyk w systemach „Analitycznym” oraz dedykowanych dla Policji (Krajowy System Informacji Policji i SWD).
  • Bieżące zarządzanie zasobami sprzętowo – programowymi jednostki.


Warunki pracy

1. praca biurowa
2. praca w siedzibie urzędu
3. praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
4. możliwość poruszania się po budynku ograniczona, brak wind, 1 toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, brak drzwi automatycznie otwierających się.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Dokumenty w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej - inspektor Zespołu Łączności i Informatyki” należy składać do dnia 20 stycznia 2018 roku:
1. w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Zduńskiej Woli przy ulicy Spacerowej 27,
2. lub za pośrednictwem poczty lub innej jednostki świadczącej usługi przewozowe na adres Komendy.
Za termin ich złożenia uważa się datę nadania przesyłki.

Inne informacje:
1. wynagrodzenie obliczone z mnożnika 1,3060 (t.j. 2447,24 zł brutto) oraz dodatku za wysługę lat,
2. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (043) 824-43-09,
3. oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane,
4. oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
5. oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie,
6. do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne,
7. kandydaci zakwalifikowani do kolejnych etapów (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna) zostaną poinformowani telefonicznie,
8. test wiedzy będzie obejmował zagadnienia z zakresu: zadań realizowanych na stanowisku, przepisów dotyczących ustawy o służbie cywilnej oraz ustawy o Policji.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość systemów operacyjnych Windows, Unix oraz pakietów biurowych Office.
  • Obsługa specjalistycznych programów komputerowych.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Komunikatywność.
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Obsługa stanowisk komputerowych.
  • Znajomość obiegu dokumentów oraz ich przeznaczenie.
  • Odporność na stres.
  • Dobra organizacja pracy.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopia dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe
  • Kopie dokumentów potwierdzających ewentualne ukończenie kursów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi