Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Zambrowie
ul. Aleja Wojska Polskiego 4 A
18-300 Zambrów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  •  Wydawanie i rozliczanie funkcjonariuszy Policji nakładających grzywny w drodze mandatu karnego z pobranych bloczków mandatowych i bloczków pokwitowań w celu zapewnienia prawidłowego wykonywania zadań przez policjantów pełniących służbę w jednostce.
  •  Wprowadzanie danych do programu „E-mandaty” o sprawcach wykroczeń oraz sporządzanie rejestrów z nałożonych mandatów kredytowych i gotówkowych oraz terminowe przesyłanie ich przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego do Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu
  •  Nalicza świadczenia pieniężne za brak lokalu mieszkalnego, remont mieszkania oraz pomocy mieszkaniowej policjantom i przekazuje wytworzone dokumenty księgowe do KWP w Białymstoku celem wypłaty należnych świadczeń policjantom z zastosowaniem przepisów podatkowych.
  •  Naliczanie należności z tytułu zwrotu kosztów dojazdu do służby, stosowanie przepisów podatkowych przy sporządzaniu list, sporządzenie list do wypłaty w systemie SWOP PŁACE i przekazywanie ich do KWP w Białymstoku
  •  Opracowuje projekty decyzji administracyjnych w sprawach przyznania, cofania, uchylania i zwrotu świadczeń finansowych dotyczących równoważnika za remont zajmowanego lokalu, brak mieszkania i pomocy finansowej w celu prawidłowego załatwienia spraw zgodnie z KPA.
  • Zakładanie i prowadzenie teczek mieszkaniowych wraz z kartami mieszkaniowymi
  • Naliczanie należności pieniężnych za delegacje i przejazdy do szkół i przekazywanie ich do KWP w Białymstoku.
  •  Sporządzanie wniosków dotyczących darowizn i przekazywanie ich do odpowiednich wydziałów KWP w Białymstoku, prowadzenie rejestru środków otrzymanych na rzecz jednostki
  •  Przyjmowanie wniosków dot. spraw socjalnych pracowników, organizowanie posiedzeń komisji ZFŚS, sporządzanie projektów planów, uczestniczenie w posiedzeniach komisji ZFŚS, sporządzanie protokołów z posiedzeń, prowadzenie kart ewidencji ZFŚS, sporządzanie list do wypłaty z ZFŚS i przekazywanie ich do KWP w Białymstoku
  • Archiwizowanie dokumentacji Zespołu Administracyjno-Gospodarczego


Warunki pracy

• Praca o charakterze administracyjno - biurowym,
• kontakt bezpośredni i telefoniczny z funkcjonariuszami i pracownikami innych komórek organizacyjnych urzędu


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane,
- na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne,
- kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy,
- oferty, które spełniały wymagania formalne lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone ( o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni),
- oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,
- proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego w wysokości 2.100 zł brutto oraz płatna wysługa lat.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-07-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/07/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi