Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

KOMENDA POWIATOWA POLICJI W ŻAGANIU
UL. NOWOGRÓDZKA 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy/służby w jednostkach,
  • sporządzanie co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bhp zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy/służby,
  • bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń,
  • udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy/służbie oraz zachorowań na choroby zawodowe,
  • dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,
  • uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych analiz stanu bhp oraz założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji jednostek,
  • prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków w pracy/służbie oraz chorób zawodowych i medycyny pracy,
  • współpracowanie z organami Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSWiA, Państwowej Inspekcji Pracy oraz laboratoriami środowiskowymi w zakresie organizowania systematycznych pomiarów, czynników szkodliwych i uciążliwych dla zdrowia oraz sposobów ochrony przed tymi czynnikami.


Warunki pracy

- praca w podstawowym systemie czasu pracy,
- biegła obsługa komputera,
- kontakt z ludźmi,
- miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa na piętrze w budynku czterokondygnacyjnym,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań, tj. komputer, drukarka, telefon, itp.
- w budynku znajduje się winda,
- oświetlenie naturalne i sztuczne

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 570,12 zł brutto, dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy 5-20% wynagrodzenia zasadniczego). Oferty niespełniające wymogów formalnych, niepodpisane, niekompletne i przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie postępowania kwalifikacyjnego. Brak odpowiedzi jest równoznaczny z nie zakwalifikowaniem kandydata. Złożone oferty nie podlegają zwrotowi, zostaną komisyjnie zniszczone.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie technik bezpieczeństwa i higieny pracy

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w służbie bhp

pozostałe wymagania niezbędne:

  • - interpretacji przepisów, egzekwowania poleceń oraz organizacja pracy własnej,
  • - komunikatywność,
  • - praca w zespole,
  • - umiejętność przewidywania,
  • - umijętność obsługi urządzeń biurowych.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • - umiejętność rozwiązania problemów,


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-16
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/01/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi