Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Ząbkowicach Śląskich

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
ul. Kłodzka 2
57-200 Ząbkowice Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących samowolnie wykonywanych obiektów i robót budowalnych
  • prowadzenie postępowań administracyjnych związanych z realizacją obiektów i robót budowlanych niezgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi
  • prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących stanów technicznych obiektów
  • prowadzenie działalności inspekcyjne w zakresie prawidłowości procesu budowlanego
  • rozpatrywanie wniosków o pozwolnie na użytkowanie
  • rozpatrywanie zawiadomień o zakończeniu budowy
  • przygotowywanie projektów decyzji, postanowień, zaświadczeń i innych pism urzędowych


Warunki pracy

praca w biurze, praca przy komputerze, praca w terenie, wyjazdy służbowe, brak wind, brak podjazdów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Aplikacja powinna zawierać klauzulę "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.)

Zastrzegamy sobie prawo dp odpowiedzi na wybrane aplikacje,

Kandydatów, których aplikacje nie zostaną odrzucone poinformujemy o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Odrzucone aplikacje zostaną komisyjne zniszczone bez powiadomienia kandydatów.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ogólnobudowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

5 lat doświadczenia zawodowego
teren Powiatu Ząbkowickiego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • 5 letnie doświadczenie zawodowe w administracji państwowej lub samorządowej ( w szczególności w nadzorze budowlanym lub administracji architektoniczno-budowlanej)
  • uprawnienia budowlane konstrukcyjne
  • biegła znajomość KPA
  • biegła znajomość Prawa budowlanego
  • biegła obsługa komputera
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • komunikatywność, asertywność, empatia i rozwinięte umiejętności interpersonalne, wysoka kultura osobista
  • rozwinięte zdolności analityczne i negocjacyjne
  • dobra orgaznizacja pracy własnej
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu osobowego
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestepstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia uprawnień budowlanych
    • kopia prawa jazdy
    • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów przeprowadzenia przedmiotowego naboru
    • oświadczenie o korzystaniu z praw publicznych
    • oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-06-23
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/06/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi