Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw przepisów prawnych w Wydziale Prezydialnym i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu

Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzenie ewidencji głównej aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu, w tym ich ewidencja, aktualizacja oraz zamieszczanie w elektronicznym Wykazie Aktów Prawnych, w celu zapewnienia właściwej gospodarki aktami prawnymi.
  • Prowadzenie obsługi kancelaryjno-biurowej Wydziału Prezydialnego i Ochrony Informacji Niejawnych KMP we Wrocławiu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji jawnej.
  • Obsługa Elektronicznej Skrzynki Podawczej zainstalowanej na elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej w Komendzie Miejskiej Policji we Wrocławiu (ePUAP).
  • Prowadzenie w zastępstwie obsługi sekretariatów Kierownictwa KMP we Wrocławiu w budynku przy ul. Sołtysowickiej 21 oraz w budynku przy ul. Podwale 31-33, w celu zapewnienia terminowego i właściwego obiegu korespondencji.
  • Prowadzenie w zastępstwie obsługi kancelaryjno - biurowej Jednoosobowego Stanowiska ds. Prawnych KMP we Wrocławiu, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentacji jawnej.
  • Bieżąca pomoc w rejestracji korespondencji w Kancelarii Jawnej KMP we Wrocławiu, w celu zapewnienia terminowego i właściwego przekazywania dokumentacji jawnej do właściwych komórek i jednostek organizacyjnych KMP we Wrocławiu.
  • Pobieranie i doręczanie korespondencji do Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu (prowadzenie pojazdu służbowego), w celu zapewnienia terminowego i właściwego obiegu dokumentacji pomiędzy jednostkami Policji.
  • Obsługa wszystkich urządzeń biurowych znajdujących się w sekretariacie, a zwłaszcza komputera, telefonu i faksu w celu zapewnienia właściwej i terminowej realizacji zadań.


Warunki pracy

Praca będzie wykonywana na I piętrze w budynku przy ul. Sołtysowickiej 21, a w ramach zastępstwa może być również wykonywana na I piętrze budynku przy ul. Podwale 31-33. Stanowisko wymaga przemieszczania się między budynkami KMP we Wrocławiu, KWP we Wrocławiu, Sądów i Prokuratur. Budynki KMP i KWP częściowo przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca ma charakter biurowy i będzie wykonywana przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Stanowisko wyposażone jest w komputer, drukarkę, faks, ksero.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
W aplikacji należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska określonego w ogłoszeniu o naborze. O sposobie rozpatrzenia złożonej aplikacji kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefonicznie. Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (test wiedzy lub rozmowa kwalifikacyjna) telefonicznie lub mailowo.
Weryfikacja złożonej aplikacji dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości złożonych dokumentów. W związku z powyższym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty wymienione w ogłoszeniu i własnoręcznie podpisane oświadczenia z aktualną datą ich sporządzenia.
Aplikacje niekompletne, zawierające braki formalne w zakresie załączonych dokumentów lub brakiem podpisów oraz nadesłane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
Wysokość wynagrodzenia zasadniczego stanowi mnożnik kwoty bazowej 1,5500 co stanowi kwotę 2971,26 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za wysługę lat uzależniony od stażu pracy stanowiący od 5% do 20% miesięcznie. Komenda Miejska Policji we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń publikowanych w komercyjnych portalach internetowych oraz innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 71 340 32 72.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • samodzielność
  • umiejętność organizacji pracy
  • prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji we Wrocławiu moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu realizacji naboru na stanowisko inspektora w Wydziale Prezydialnym i Ochrony Informacji Niejawnych Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu. Powyższe oświadczenie należy opatrzyć datą i własnoręcznym podpisem.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Wydział Kadr
    Komendy Miejskiej Policji
    we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław lub
    złożyć osobiście :
    siedziba Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33
    50-040 Wrocław
    od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 15:00 (za potwierdzeniem odbioru)
    Na kopercie należy wskazać numer ogłoszenia lub pełną nazwę stanowiska.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi