Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi sekretariatu Sztabu Policji

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych, w tym zakresie obiegu dokumentacji niejawnej w celu zapewnienia ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • przekazywanie funkcjonariuszom i pracownikom cywilnym Sztabu Policji KWP we Wrocławiu nowych przepisów i poleceń w celu zapoznania się i stosowania w służbie/pracy
  • prowadzenie ewidencji nadanych upoważnień do systemów teleinformatycznych a w szczególności ewidencji upoważnień dostępu do SWD Policji, KSIP, EMPIZ, DNI, Poczty Lotus oraz administrowanie na poziomie wydziału dziennikiem elektronicznym E-Komenda. Realizowanie zadań związanych z wprowadzeniem danych do SWOP. W zastępstwie – sporządzanie skierowań na badania profilaktyczne, kontrolne it. Dla policjantów i pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu praz prowadzenie w tym zakresie rejestru
  • pobieranie korespondencji z poczty specjalnej, kancelarii ogólnej, kancelarii tajnej, sekretariatów Kierownictwa KWP, dyżurnego KWP oraz SSTiT
  • zapewnienie zabezpieczenia materiałowo-technicznego w celu utrzymania ciągłości pracy Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • dbanie o prawidłowe ewidencjonowanie wpisów w EDK. Prowadzenie elektronicznego rejestru rezerwacji zasobów pojazdów służbowych Sztabu Policji. Koordynowanie i rozliczanie delegacji pracowników. Ponadto prowadzenie ewidencji w formie elektronicznej planowanych videokonferencji w sali sztabowej. Przekazywanie do Wydziału Kontroli KWP we Wrocławiu dokumentacji dot. wypadków funkcjonariuszy/pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu
  • zapoznawanie pracowników Sztabu Policji KWP we Wrocławiu z przepisami ogólnymi i służbowymi zgodnie z poleceniem Naczelnika Sztabu Policji i jego Zastępcy. Realizowanie bieżących czynności z zakresu gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji w Policyjnym Rejestrze Imprez Masowych dotyczących bezpieczeństwa masowych imprez sportowych oraz działań Policji podejmowanych w związku z imprezami masowymi i wystąpieniami społecznymi, w tym bieżące analizowanie zapisów dokonanych w przez jednostki i komórki podległe we Wrocławiu, a także egzekwowanie ich kompletności, poprawności i terminowości wprowadzenia
  • realizowanie zadań związanych z archiwizacją spraw ostatecznie załatwionych kierownictwa wydziału i sekretariatu oraz prowadzenie spisów dokumentów przekazanych do archiwum przez komórki wydziału


Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu przy wykorzystaniu komputera
- praca wymaga szczególnej koncentracji
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarka, fax)


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,8466 (co stanowi kwotę 3 539,82 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność pracy na komputerze ze znajomością pakietu Microsoft Office
  • kultura osobista
  • znajomość zasad savoir vivre
  • rzetelność, terminowość
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie w zakresie BHP i medycyny pracy
  • przeszkolenie w zakresie aplikacji KSIP i PRIM
  • ukończony kurs lub szkolenie z zakresu obsługi sekretariatu


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko..................................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia BHP i medycyny pracy
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia w zakresie aplikacji KSIP i PRIM
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończonego kursu lub szkolenia z zakresu obsługi sekretariatu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-08-23
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/08/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi