Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej we Wrocławiu

Dolnośląski Wojewódzki Inspektor Inspekcji Handlowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi sekretarsko - biurowej w Wydziale Budżetowo-Administracyjnym

50-069 Wrocław
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji, przedkładanie jej do podpisu albo dekretacji Wojewódzkiemu Inspektorowi lub jego zastępcy oraz przygotowanie do wysłania korespondencji;
  • obsługa poczty elektronicznej, urządzeń biurowych takich jak: centrala telefoniczna, telefax, komputer i kserokopiarkę;
  • wypisywanie oraz rozliczanie poleceń wyjazdów służbowych dla pracowników Inspektoratu;
  • przygotowanie i obsługa narady kierownictwa Inspektoratu;
  • w okresach zastępstwa pracownika sekretariatu ds pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich wykonywanie innych powierzonych zadań.


Warunki pracy

Praca na I piętrze, bez windy. Obsługa komputera.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, podpisane własnoręcznym podpisem i opatrzone datą.
Oferty odrzucone zostaną komisyjne zniszczone.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów Ustawy z 15.12.2000r. o Inspekcji Handlowej;
  • podstawowa wiedza z zakresu instrukcji kancelaryjnej oraz instrukcji obiegu dokumentów księgowych;
  • znajomość przepisów o podróżach służbowych krajowych i zagranicznych,
  • znajomość obsługi komputera, skanera, faxu.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-07-18
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    18/07/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi