Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji we Wrocławiu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej w Zespole Wspomagającym Komisariat Policji Wrocław - Krzyki

Komenda Miejska Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31/33
50-040 Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie korespondencji wpływającej do KP - Krzyki w Elektronicznym Dzienniku Korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Przydzielanie korespondencji przychodzącej w systemie e-Komenda na poszczególnych Komendantów/Naczelników Wydziału, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w jednostce.
  • Rejestrowanie korespondencji wychodzącej w systemie e-Komenda, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Wspomaganie prowadzenia rejestru czynności sprawdzających i odmów wszczęcia postępowań w celu zapewnienia właściwego obiegu rejestrowanych spraw.
  • Przygotowywanie do Składnicy Akt dokumentów i sporządzanie do nich spisów akt przekazanych oraz sporządzanie protokołów brakowania dokumentów kategorii BC w celu zapewnienia właściwego ich przechowywania.
  • Wspomaganie prowadzenia rejestru śledztw i dochodzeń w celu zapewnienia prawidłowej ewidencji w tym zakresie.


Warunki pracy

Stanowisko znajduje się na III piętrze w budynku dostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Praca będzie wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy wymuszonej pozycji ciała, z wykorzystaniem oświetlenia naturalnego i sztucznego.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Mile widziane zgłoszenia osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności. Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego telefonicznie lub mailowo. Aplikacje nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy. Przewidywane uposażenie na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi 2696,56 zł brutto miesięcznie (mnożnik 1,4067) i dodatku za wysługę lat w zależności od stażu pracy od 5% do 20% uposażenia zasadniczego.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy kancelaryjno - biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Dobra organizacja pracy własnej
  • Znajomość programów komputerowych w stopniu podstawowym (MS Office)
  • Umiejętność komunikowania się i współpracowania w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-05
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi