Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we WrocławiuDolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw zaopatrzenia materiałowo-technicznego policjantów w Wydziale ZaopatrzeniaKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie komputerowej ewidencji kart indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego policjantów województwa dolnośląskiego, ustalanie potrzeb materiałowych i finansowych w zakresie mundurowego wyposażenia indywidualnego policjantów w celu realizacji zaopatrzenia
- sporządzanie dokumentów obrotu materiałowego dla policjantów województwa dolnośląskiego w zakresie indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego w celu pobrania wyposażenia mundurowego z magazynu KWP
- przygotowywanie i naliczanie równoważnika pieniężnego w zamian za umundurowanie i czyszczenie wyposażenia specjalnego dla policjantów województwa dolnośląskiego i przekazywanie do Wydziału Finansów w celu wypłaty należności w gotówce. Za powierzone zadania ponosi odpowiedzialność materialną
- rozliczanie policjantów jednostek Policji województwa dolnośląskiego zwolnionych ze służby w Policji i przeniesionych na inne stanowisko służbowe z przedmiotów indywidualnego wyposażenia mundurowego i specjalnego oraz z nienależnych części równoważników pieniężnych w celu zapewnienia prawidłowej gospodarki wyposażeniem mundurowym
Warunki pracy- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku KWP we Wrocławiu
- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji
- praca pod presją czasu
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
- praca na poziomie III pietra
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 1,5114 (co stanowi kwotę 2 897,26 zł brutto)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracyco najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- dobra znajomość przepisów mundurowych
- komunikatywność
- znajomość oprogramowania „MANKO”, MS Office (Word, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko..................................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu