Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji we WrocławiuDolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- prowadzenie komputerowej ewidencji kart indywidualnego wyposażenia w odzież ochronną i roboczą, środki ochrony indywidualnej oraz obuwia pracowników Policji województwa dolnośląskiego, bieżąca analiza kart w celu ustalenia należności i potrzeb materiałowych w zakresie wyposażenia indywidualnego pracowników Policji
- sporządzanie dokumentów obrotu materiałowego dla pracowników Policji województwa dolnośląskiego w zakresie indywidualnego wyposażenia w odzież ochronną i roboczą, środki ochrony indywidualnej oraz obuwia w celu realizacji zaopatrzenia lub rozliczenia z wyposażenia oraz wprowadzenia aktualizacji w ewidencji – kartotece
- sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym rachunków/faktur wystawianych przez podmioty zewnętrzne za zrealizowanie usługi i dostawy towarów na rzecz jednostek Policji województwa dolnośląskiego oraz listy dodatkowych należności pieniężnych dla uprawnionych policjantów województwa dolnośląskiego w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego w celu kontroli właściwego wydatkowania środków budżetowych
- prowadzenie ewidencji komputerowej wydatkowanych środków budżetowych w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego w celu bieżącej analizy stopnia zaangażowania środków budżetowych oraz planowanie środków budżetowych w zakresie działania Zespołu Kwatermistrzowskiego
- przygotowywanie i naliczanie ryczałtu za używanie odzieży własnej w zamian odzieży roboczej, pranie odzieży roboczej dla pracowników Policji województwa dolnośląskiego w celu realizacji należności w tym zakresie
Warunki pracy- praca wymaga przemieszczania się pomiędzy piętrami budynku
- praca wymaga szczególnej koncentracji i umiejętności komunikacji
- praca pod presją czasu
- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
- praca biurowa przy komputerze powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- praca przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, drukarka, fax, telefon)
- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę
- praca na poziomie III piętra
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość proponowanego wynagrodzenia zasadniczego: 2 623,38 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,4)
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozparzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (071) 340 40 64
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji
pozostałe wymagania niezbędne:- dobra znajomość przepisów dot. zagadnień na stanowisku
- komunikatywność
- znajomość oprogramowania „MANKO”, MS Office (Word, Excel)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-06-05
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu