Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjnej w Wydziale Kancelarii Jawnych, Biuro Ministra Obrony Narodowej

00-911 Warszawa Al. Niepodległości 218

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję dokumentów jawnych w urządzeniach ewidencyjnych kancelarii jawnej. Wykonuje czynności związane z obiegiem dokumentów, tj. kontroluje poprawność wykonania dokumentów, wprowadza, rejestruje, odbiera oraz wysyła korespondencję elektronicznym systemem obiegu dokumentów.
  • Udostępnia dokumenty przechowywane w kancelarii upoważnionym osobom.
  • Gromadzi dokumenty w teczkach spraw według jednolitego rzeczowego wykazu akt urzędu, zszywa teczki spraw oraz przyjmuje dokumentację do kancelarii jawnej od wykonawców celem współuczestniczenia w procesie brakowania.
  • Rozlicza dokumenty w urządzeniach ewidencyjnych kancelarii jawnej zgodnie ze wskazaniami merytorycznych wykonawców.
  • Zabezpiecza pomieszczenia i urządzenia ewidencyjne przechowywane w kancelarii jawnej przed nieuprawnionym ujawnieniem ich treści, zniszczeniem, kradzieżą.
  • Kompletuje dokumenty komórek organizacyjnych MON w teczkach przedmiotowych, zgodnie z dyspozycją upoważnionej osoby.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa

  • Obsługa komputera

  • Budynek z podjazdem dla wózków inwalidzkich

  • Wewnątrz budynku: windy umożliwiające wjazd osobie na wózku inwalidzkim oraz łazienki dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Szerokość ciągów komuniakcyjnych umożliwiająca poruszanie się osób na wózkach inwalidzkich

  • Nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy

  • Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)

  • Zagrożenie korupcją

  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie ustawy o obronie Ojczyzny.

  • Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.

  • Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełnienia aplikacji.

  • Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mail.

  • Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe - powyżej 0,5 roku w administracji publicznej lub w pracy biurowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
  • Znajomość: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie wprowadzenia do stosowania "Instrukcji kancelaryjnej w Ministerstwie Obrony Narodowej" oraz "Jednolitego rzeczowego wykazu akt w Ministerstwie Obrony Narodowej"; decyzji Ministra Obrony Narodowej w sprawie wprowadzenia do użytku "Instrukcji o zasadach pracy biurowej w resorcie obrony narodowej"; struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, orientacji na klienta, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej, radzenia sobie ze stresem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 0,5 roku doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej lub w pracy biurowej (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniająca do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U.2019 r. poz. 742 t.j.)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

  • Dokumenty należy złożyć do: 2022-06-08
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa

    Dokumenty można składać osobiście - Punkt podawczy MON, Al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn.-pt., w godz. 8.15-16.15). Na kopercie należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    25/05/2022
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi