Opis stanowiska pracy


Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie

Komendant Główny Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kadrowo - organizacyjnej w Wydziale VI Organizacyjnym Biura Spraw Międzynarodowych Komendy Głównej Straży Granicznej.

02-514 Warszawa Al. Niepodległości 100

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowuje wnioski oraz prowadzi wykazy dot.: mianowania na stanowisko, wyższy stopień, przyznanie dodatków funkcyjnych/ służbowych dla funkcjonariuszy, nadanie orderów i odznaczeń, przyznanie nagród i wyróżnień funkcjonariuszom i pracownikom BSM KGSG, w celu realizacji polityki kadrowej Biura;
  • Prowadzi roczne karty ewidencji obecności, sporządza plany urlopów, ewidencji urlopów, zwolnień lekarskich, zwolnień od zajęć służbowych oraz ewidencji wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników Biura, w celu monitorowania sytuacji w zakresie obecności w pracy i ustalania zastępstw;
  • Prowadzi wykaz terminów sporządzania opinii służbowych funkcjonariuszy, terminów mianowania funkcjonariuszy na kolejne stopnie SG oraz informuje naczelników wydziałów BSM KGSG o zbliżających się terminach awansów ich podwładnych oraz realizacji opinii służbowych w celu terminowej ich realizacji;
  • Prowadzi i na bieżąco aktualizuje wykazy badań okresowych (profilaktycznych) i psychologicznych funkcjonariuszy i pracowników oraz przygotowuje wnioski na badania, w celu zachowania ich ważności;
  • Przygotowuje projekty pism dot. spraw kadrowych, w celu realizacji polityki kadrowej Biura;
  • Terminowo realizuje sprawy związane z archiwizacją dokumentów, w celu zgodnego z przepisami postępowania z dokumentami.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


- praca samodzielna, administracyjno - biurowa, w siedzibie urzędu,


- praca w pomieszczeniu biurowym,


- stałe godziny pracy od 8.15-16.15,


- oświetlenie naturalne i sztuczne,


- praca powyżej 4 godzin przy monitorze ekranowym,


- obsługa urządzeń biurowych: komputer, faks, skaner, drukarka, kserokopiarka, niszczarka.


Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:


- stałe godziny pracy (8.15-16.15),


- praca biurowa wykonywana jest w budynku mieszczącym się w Warszawie przy ul. Wynalazek 4,


- w pomieszczeniu biurowym, z infrastrukturą budynku: sanitariaty, korytarze, winda, klatki schodowe, schody,


- budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych: podjazd przy wejściu głównym oraz dostęp do windy.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

UWAGA!


LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS (CV) ORAZ WSZYSTKIE WYMAGANE OŚWIADCZENIA NALEŻY WŁASNORĘCZNIE PODPISAĆ ORAZ OPATRZYĆ DATĄ.


Z DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH WYMAGANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE MUSI JEDNOZNACZNIE WYNIKAĆ DŁUGOŚĆ DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO.


W PRZYPADKU APLIKOWANIA DO KOMENDY GŁÓWNEJ STRAŻY GRANICZNEJ NA KILKA STANOWISK JEDNOCZESNIE NALEŻY ZŁOŻYC ODRĘBNY KOMPLET DOKUMENTÓW NA KAŻDE OGŁOSZENIE.



  • Przykładowa prawidłowo przygotowana aplikacja dostępna jest na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html

  • Przez dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganego doświadczenia zawodowego należy rozumieć:


- świadectwa pracy/służby,


- zaświadczenia o zatrudnieniu,
- zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych,
- zaświadczenia o odbytych praktykach, stażach, wolontariacie,
- referencje ze skonkretyzowanym stanowiskiem lub zakresem obowiązków,
- zakresy obowiązków na stanowisku pracy z dołączonym świadectwem pracy potwierdzającym zatrudnienie na tym stanowisku.



  •  Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi ok.2207 zł netto + dodatek za wysługę lat,

  • Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie,

  • Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane – decyduje data przyjęcia oferty w urzędzie lub data stempla pocztowego,

  • Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (opatrzonych datą i własnoręcznym podpisem kandydata) dokumentów i oświadczeń,

  • Kandydaci zakwalifikowani będą informowani telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej o terminie rozmowy kwalifikacyjnej,

  • Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów, oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone,

  • Wzory wymaganych oświadczeń znajdują się na stronie:
    http://strazgraniczna.pl/pl/straz-graniczna/brak/nabor-na-stanowiska-w-k/2487,Korpus-sluzby-cywilnej.html


 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnyc
  • Skrupulatność;
  • Rzetelność;
  • Dobra organizacja pracy;
  • Podstawowa znajomość przepisów dotyczących służby i pracy w SG;
  • Łatwość komunikacji;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
    • Mile widziane dokumenty potwierdzające posiadanie określonych kwalifikacji lub uprawnień, świadectwa pracy oraz referencje
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Biuro Kadr i Szkolenia Komendy Głównej Straży Granicznej
    Al. Niepodległości 100
    02-514 Warszawa
    z dopiskiem "oferta pracy - inspektor BSM KGSG oraz nr ogłoszenia"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/11/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi