Opis stanowiska pracy


Komenda Rejonowa Policji Warszawa V

Komendant Rejonowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kancelaryjno - biurowej Wydział Dochodzeniowo - Śledczy


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentacji Wydziału Dochodzeniowo - Śledczego KRP Warszawa V; przekazywanie do archiwum akt kontrolnych i materiałów wytwarzanych oraz zakwalfikowanych jako "OZ"
  • Wykonywanie czynności związanych z obiegiem korespondencji poprzez: przyjmowanie, rejestrowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie oraz rozdzielanie dokumentacji w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentacji; Przekazywanie za pokwitowaniem odbioru dokumentów zgodnie z dekretacją pracownikom i policjantom w celu dalszej realizacji;
  • Prowadzenie ewidencji aktów prawnych oraz przepisów służbowych, peczęci i stempli, aktualizowanie oraz zaznajamianie policjantów i pracowników z aktami prawnymi i przepisami służbowymi.
  • Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej kat "BC", przygotowywanie dokumentacji niearchiwalnej do przekazania do składnicy akt, celem zamknięcia obiegu dokumentów w jednostce;
  • Sporządzanie rocznych wykazów spraw niezałatwionych oraz przeprowadzanie inwentaryzacji spraw, dokumentów i aktów prawnych w celu dostarczenia aktualnej informacji na temat spraw będących w trakcie realizacji;
  • Monitorowanie i przekazywanie bezpośredniemu przełożonemu informacji dotyczących posiadanych przez policjantów i pracowników apraw i dokumentów, aktów prawnych, pieczęci i stempli w celu rozliczenia policjantów/pracowników zwalnianych ze służby/pracy, delegowanych, przenoszonych do innych jednostek.


Warunki pracy

Praca administracyjno - biurowa, praca przy monitorze ekranowym poniżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu mieszanym.


Brak dostosowania miejsca pracy do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Brak wind.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Pondato, uprzejmie informujemy, że zakwalifikowanych kandydatów/kandydatki poinformujemy o dalszym etapie rekrutacji telefonicznie.


Jednocześnie, kandydaci niezakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-01-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Żeromskiego 7, 01-887 Warszawa

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/01/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi