Opis stanowiska pracy


Komenda Stołeczna Policji w Warszawie

Komendant Stołeczny Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw dokumentacji i doskonalenia zawodowego Stołeczne Stanowisko Kierowania

Nowolipie 2, 00-150 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji oraz inne wystąpienia w zakresie merytorycznym Wydziału, generowanie danych z systemów policyjnych na potrzeby uprawnionych podmiotów resortowych i pozaresortowych,
  • przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpoznawaniem i organizowaniem lokalnego doskonalenia zawodowego oraz szkoleń specjalistycznych dla policjantów i pracowników Wydziału , w tym również szkoleń specjalistycznych dla policjantów jednostek i komórek organizacyjnych KSP w zakresie merytorycznym Wydziału,
  • dokonywanie sprawozdań w Systemach Wspomagania Dwodzenia Policji na potrzeby podmiotów zewnętrznych i resortach oraz ewidencjonowanie i dystrybuowanie materiałów z tych sprawozdań i zarejestrowanych nagrań materiałów audio,
  • prowadzenie dziennika przepisów jawnych, aktualizowanie wpływających do Wydziału przepisów prawnych i zapoznawanie z ich treścią policjantów i pracowników Wydziału oraz branie udziału w prowadzeniu obsługi kancelaryjnej Wydziału poprzez przyjmowanie, rejestrowanie , przechowywanie i wysyłanie dokumentów,
  • prowadzenie dokumentacji związanej z zajęciami wyszkolenia strzeleckiego oraz testami sprawności fizycznej policjantów Wydziału oraz związaną z tym obsługę systemu SWOP,
  • realizowanie zadań w zakresie rozpoznania potrzeb oraz kierowania policjantów na służby ponadnormatywne, sporządzanie dokumentacji w tym zakresie oraz rozliczanie policjantów z uzyskanych wyników w systemie SESPOL
  • prowadzenie archiwum podręcznego Wydziału przekazywanie dokumentacji archiwalnej do komórki właściwej ds. archiwum,
  • prowadzenie lub branie udziału w powoływanych komisjach spisowych Komendy oraz dokonywanie okresowych spisów inwentarzowych rzeczowych składników majątku Wydziału,


Warunki pracy

praca administracyjno-biurowa, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, praca przy oświetleniu mieszanym, zagrożenie z wiązane z przemieszczaniem się ludzi, budynek wyposażony w schodołaz bez podjazdów dla osób niepełnosprawnych, brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych, drzwi o szerokości 90 cm dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów.

UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE.

Proponowane wynagrodzenie zasadnicze według mnożnika 1,6046 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej.
Oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Kandydaci/kandydatki , którzy spełnili wymagania formalne zostaną poinformowani o terminie kolejnego etapu selekcji. Planowane techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, sprawdzian wiedzy merytorycznej, rozmowa kwalifikacyjna.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość: ustawy o Policji oraz aktów wykonawczych w zakresie: - doskonalenia zawodowego w Policji, - wyszkolenia strzeleckiego oraz testów sprawności fizycznej policjantów: - przepisów dotyczących archiwizacji w Policji.
  • umiejętność argumentowania, dobra organizacja pracy własnej, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • kreatywność,
  • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych ( Dz. U. z 2019 r. poz. 742 ze zm.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    bezpośrednio w Sekcji ds. Doboru Wydziału Kadr Komendy Stołecznej Policji Aleja Solidarności 126, 01-195 Warszawa; tel: 22 603-24-52; bądź za pośrednictwem poczty z dopiskiem na kopercie oraz w liście motywacyjnym „Oferta pracy SSK-3/I/20”.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/01/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi