Opis stanowiska pracy


Ministerstwo Obrony Narodowej w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw administracyjno - finansowych w Wydziale Administracji Ogólnej Zarządu Planowania Użycia Sił Zbrojnych i Szkolenia – P3/P7

Ministerstwo Obrony Narodowej
Al.Niepodległości 218
00-911 Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie i rozliczanie krajowych podróży służbowych żołnierzy zawodowych i członków korpusu służby cywilnej, w tym weryfikowanie otrzymanych poleceń wyjazdu służbowego pod kątem poprawności naliczonych należności, uzgadnianie ewentualnych korekt oraz rozliczanie wypłaconych zaliczek.
  • Prowadzenie rozkazu dziennego szefa zarządu oraz sporządzanie wyciągów z ww. rozkazu.
  • Pobieranie z kasy Departamentu Administracyjnego należności finansowych w celu wypłacenia żołnierzom zawodowym oraz członkom korpusu służby cywilnej Zarządu, a także przekazywanie i odbieranie z Departamentu Administracyjnego (DA) dokumentów finansowych i innych dokumentów wytworzonych w zarządzie w celu realizacji świadczeń finansowo – socjalnych dla żołnierzy zawodowych oraz członkom korpusu służby cywilnej.
  • Prowadzenie ewidencji czasu poza normalnymi godzinami służby żołnierzy zawodowych zarządu oraz ewidencjonowanie wykorzystania praw żołnierzy zawodowych do przejazdu jeden raz w miesiącu celem odwiedzenia rodziny, a także sprawdzanie pod względem merytorycznym rozliczenia kosztów podróży w celu realizacji uprawnień socjalnych żołnierzy zawodowych.
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z należnościami finansowymi żołnierzy zawodowych w postaci dodatku za rozłąkę i zwrot kosztu przejazdu z miejsca zamieszkania do miejsca pełnienia służby, a także prowadzenie ewidencji i naliczanie należności za gratyfikację urlopową oraz niewykorzystane przejazdy raz w roku.
  • Realizowanie zadań mających na celu zabezpieczenie zarządu w druki ścisłego zarachowania tj. legitymacje PKP (zamawianie, wydawanie i prowadzenie ewidencji).
  • Sporządzanie wykazów należności finansowych takich jak: diety, ryczałty, itp. na pokrycie kosztów przejazdów, związanych z przeniesieniami służbowymi żołnierzy zawodowych. Opisywanie faktur do rozliczenia za zakupione dla zarządu usługi i materiały oraz ewidencjonowanie wymienionych dokumentów w celu realizacji uprawnień pracowniczych.
  • Prowadzenie podręcznego magazynu przedmiotów przewidzianych na nagrody rzeczowe dla żołnierzy zawodowych oraz materiałów biurowych i jednorazowego użytku. Prowadzenie komputerowej ewidencji pism wchodzących i wychodzących w wydziale.


Warunki pracy

Budynek bez podjazdu dla wózków inwalidzkich. Wewnątrz budynku: winda osobowa bez możliwości użytkowania przez osoby niepełnosprawne poruszające się na wózkach inwalidzkich – konieczna asysta innego pracownika. Nie występują uciążliwe /szkodliwe/ niebezpieczne warunki pracy.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wynagrodzenie na ww. stanowisku wynosi około 3300 zł brutto plus dodatek za wysługę lat. Pracownikowi może być nadany przez właściwego wojskowego komendanta uzupełnień pracowniczy przydział mobilizacyjny - na podstawie art. 59a ust. 2 i 5 ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej.
Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "dokumenty i oświadczenia niezbędne". W związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Procedura naboru do korpusu służby cywilnej w MON nie dopuszcza możliwości uzupełniania aplikacji.
Niezbędnym elementem ofert kandydatów jest adres e-mailowy. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni wyłącznie pocztą elektroniczną o terminie kolejnego etapu naboru.
Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenia tych dokumentów, sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
Oferty otrzymane po terminie zostaną uznane za nie spełniające wymagań formalnych (decyduje data wpływu).
Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną komisyjnie zniszczone.
Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno - technicznego stanowiska pracy). Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 261 840 515, 261 840 034.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Powyżej 0,5 roku doświadczenia w administracji lub pracy biurowej
  • Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
  • Znajomość: rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie należności pieniężnych żołnierzy zawodowych za przeniesienia, przesiedlenia i podróże służbowe, rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej w sprawie świadczeń socjalnobytowych dla żołnierzy zawodowych, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej, struktury organizacyjnej MON
  • Umiejętności: organizacji pracy własnej, współpracy z innymi, orientacji na klienta, radzenia sobie ze stresem, komunikacji, w tym komunikacji pisemnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających powyżej 0,5 roku doświadczenia w administracji lub pracy biurowej(np. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu)
    • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. Nr 182, poz. 1228 ze zm.)
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetważanie danych osobowych do celów naboru.
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-12
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Ministerstwo Obrony Narodowej
    Biuro Dyrektora Generalnego
    Al. Niepodległości 218
    00-911 Warszawa
    Dokumenty można składać osobiście - Punkt podawczy MON, Al. Niepodległości 218 - wejście od ul. Filtrowej (pn-pt, w godz.8.15-16.15.) Na kopercie należy zamieścić nr oferty z BIP KPRM.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi