Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Miar w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorAdres urzędu:
ul. Elektoralna 2
00 - 950 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Prowadzenie spraw dotyczących egzaminów z zakresu sprawdzania tachografów cyfrowych oraz organizacji tych egzaminów w Urzędzie,
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zaświadczeń potwierdzających uprawnienie do sprawdzania tachografów cyfrowych,
- Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących udzielania upoważnień do wykonywania legalizacji pierwotnej lub ponownej przyrządów pomiarowych,
- Prowadzenie rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających nabycie uprawnień do sprawdzania tachografów cyfrowych,
- Współpraca z podmiotem zajmującym się wydawaniem kart warsztatowych, w tym cyklicznie udostępnia temu podmiotowi dane z ewidencji,
- Prowadzenie spraw związanych z tworzeniem i znoszeniem punktów legalizacyjnych i probierczych,
- Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi GUM oraz jednostkami nadzorowanymi przy realizacji powierzonych zadań.
Warunki pracyCo oferujemy naszym pracownikom?
- stabilne warunki zatrudnienia w jednostce administracji państwowej ze stuletnią tradycją w polskiej administracji miar,
- otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- rewelacyjną lokalizację w centrum Warszawy z doskonałymi połączeniami komunikacyjnymi,
- dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- ruchomy czas pracy (7.45 - 8.15) lub możliwość ustalenia indywidualnego czasu pracy,
- szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych,
- pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika i dzieci, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach),
- możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie.
Praca przy komputerze, administracyjno -biurowa. Czas pracy przy monitorze ekranowym
powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Na stanowisku nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia. W budynku znajduje się winda, są także łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Informacja o metodach naboru:
Etap I - weryfikacja złożonych aplikacji pod względem formalnym,
Etap II - pisemny sprawdzian wiedzy (w przypadku, gdy mniej niż 10 kandydatów spełni wymogi formalne, możliwe jest odstąpienie od przeprowadzenia tego etapu),
Etap III - rozmowa kwalifikacyjna oraz sprawdzenie umiejętności posługiwania się pakietem Office.
W przypadku przeprowadzenia Etapu II minimum kwalifikującym do udziału w III etapie naboru jest uzyskanie przez kandydata co najmniej 60% możliwych do zdobycia w sprawdzianie pisemnym punktów oraz jednocześnie uzyskanie jednego z sześciu najlepszych wyników.
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części "wymagane dokumenty i oświadczenia". W
związku z tym podkreślamy, że kompletne aplikacje to takie, które zawierają wszystkie
wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Przypominamy o obowiązku składania dokumentów w języku polskim. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone
lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego.
Zachęcamy do składania ofert osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone
w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani telefonicznie lub drogą mailową o
terminie kolejnego etapu rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 581 95 68 w godz. 8.00-16.00.
Wzór wymaganych oświadczeń dostępny na stronie www.gum.gov.pl
Dane osobowe kandydatek/kandydatów zawarte w przesłanych ofertach aplikacyjnych będą przetwarzane przez Prezesa Głównego Urzędu Miar z siedzibą przy ul. Elektoralnej 2, 00-139 Warszawa, jako Administratora danych, w celu przeprowadzenia i rozstrzygnięcia procesu rekrutacji.
Podanie danych jest dobrowolne, ale w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 j.t.), konieczne do przeprowadzenia rekrutacji.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania oraz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy rozporządzenia 2016/679.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, zgodnie z art. 33 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2017 r. poz. 1889, 2203, z 2018 r. poz. 106).
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
Bez wyraźnej zgody dane nie będą udostępniane innym odbiorcom danych.
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Dane kontaktowe Inspektora ochrony danych e-mail – a.krysiak@gum.gov.pl, tel. 22 581 94 30.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość ustaw i przepisów wykonawczych z zakresu: ustawy Prawo o miarach, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o systemie tachografów cyfrowych,
- biegła obsługa pakietu Office
- umiejętność: argumentowania, korzystania z baz danych, współpracy, komunikacji, organizacji pracy, zorientowanie na osiąganie celów.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- odbyte szkolenie z zakresu KPA,
- odbyte szkolenie z zakresu obsługi klienta,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- znajomość ustawy Prawo przedsiębiorców,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie odbytego szkolenia z zakresu KPA Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie odbytego szkolenia z zakresu obsługi klientaDokumenty należy złożyć do: 2018-06-08
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu