Opis stanowiska pracy
Kuratorium Oświaty w WarszawieMazowiecki Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKuratorium Oświaty w Warszawie
Aleje Jerozolimskie 32
00-024 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Obsługa sekretariatu Wydziału Finansów i Kadr.
- Przyjmowanie pism dekretowanych przez Mazowieckiego Kuratora Oświaty lub Wicekuratorów do Wydziału Finansów i Kadr, oraz pism przekazywanych z kancelarii do wydziału.
- Potwierdzanie odbioru pism (akt), innej korespondencji oraz przesyłek.
- Prowadzenie elektronicznych rejestrów kancelaryjnych.
- Monitorowanie terminowości załatwiania spraw wpływających do Wydziału Finansów i Kadr .
- Pomoc przy rozliczaniu dotacji rządowych.
- Przygotowywanie dokumentacji wydziału i przekazywanie jej do archiwum zakładowego.
Warunki pracyUrząd częściowo przystosowany dla osób niepełnosprawnych ( winda), urząd nie jest przystosowany dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich.
Praca w siedzibie urzędu, praca przy komputerze.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Informacja o metodach i technikach naboru:
1. weryfikacja formalna dokumentów,
2. analiza merytoryczna aplikacji,
3. rozmowa kwalifikacyjna i/ lub test.
Tylko kandydaci zakwalifikowani do trzeciego etapu zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej lub testu.
Oferty odrzucone zostaną zniszczone.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (22) 551-24-00 wew. 1031,1032.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- Znajomość ustawy o służbie cywilnej, kodeksu pracy, kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel).
- Obsługa urządzeń biurowych.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność obsługi elektronicznego systemu zarządzania dokumentacją.
- Umiejętność organizacji pracy własnej.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie świadectw pracy, kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.Dokumenty należy złożyć do: 2018-01-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu