Opis stanowiska pracy
Główny Urząd Geodezji i Kartografii w WarszawieDyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorGłówny Urząd Geodezji i Kartografii
ul. Wspólna 2
00-926 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Utrzymuje działanie środowiska teleinformatycznego GUGiK oraz monitoruje działanie tego środowiska w zakresie wydajności z uwzględnieniem incydentów bezpieczeństwa.
- Instaluje i konfiguruje infrastrukturę sprzętowo-programową, aktualizacje oprogramowanie typu firmware.
- Zapewnia ciągłość działania środowiska teleinformatycznego GUGiK poprzez: monitoring infrastruktury sprzętowo-programowej, wykonywanie kopii bezpieczeństwa, wykrywanie oraz analizę błędów, problemów i nieprawidłowości w funkcjonowaniu środowiska oraz ich usuwanie, rejestrowaniu i eskalacji incydentów/problemów do podmiotów świadczących II i III linię wsparcia, wykonywanie cyklicznych analiz ryzyka środowiska teleinformatycznego, raportowanie stanu funkcjonowania środowiska teleinformatycznego, monitorowania środowiska pod kątem naruszeń bezpieczeństwa.
- Planuje, przygotowuje i monitoruje postępowania zakupowe i przetargowe w zakresie utrzymania i eksploatacji systemów teleinformatycznych GUGiK w tym postępowania realizowane ze środków unijnych.
- Tworzy i aktualizuje dokumentację techniczną oraz utrzymaniową środowiska teleinformatycznego GUGiK.
Warunki pracy− Praca biurowa z wykorzystaniem komputera.
− Praca w warunkach narażenia na stres.
− Wyjazdy służbowe.
− Wystąpienia publiczne związane z funkcjonowaniem komórki organizacyjnej.
− Obsługa standardowych urządzeń biurowych.
− Węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym/na innym piętrze.
− Budynek częściowo dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych (podjazdy, windy).
− Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu.
Wszystkie oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane.
Wzory oświadczeń znajdują się na stronie internetowej GUGiK.
Metody i techniki selekcji: formalna weryfikacja (preselekcja) ofert złożonych przez kandydatów, sprawdzian wiedzy i umiejętności, niezbędnych do realizacji zadań na stanowisku, rozmowa kwalifikacyjna.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
Kandydaci i kandydatki spełniający wymagania formalne, którzy – po analizie ofert – zostaną zakwalifikowani do kolejnych etapów naboru, będą powiadamiani o terminie i miejscu ich przeprowadzenia.
Oferty kandydatów i kandydatek przechowywane są przez okres 3 miesięcy od nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru, a jeżeli nabór został zakończony bez wyłonienia kandydata/kandydatki – przez okres 3 miesięcy od ogłoszenia wyniku naboru.
W okresie przechowywania ofert kandydaci i kandydatki mają prawo wglądu do dokumentów związanych z naborem, z uwzględnieniem ochrony danych osobowych, oraz do odbioru złożonych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (22) 56 31 478 lub 480.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
w administracji i zarządzaniu infrastrukturą IT, doświadczenie w celu utrzymania i eksploatacji oraz zapewnienia dostępności, wydajności i ciągłości działania infrastruktury IT
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- znajomość przepisów Prawa geodezyjnego i kartograficznego oraz przepisów o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość administrowania środowiskiem monitoringu infrastruktury sprzętowo-programowej (Nagios, Centreon, Zabbix,);
- znajomość administrowania systemami operacyjnymi: MS Windows Server; Linux CentOS;
- umiejętności obsługi systemu HPSM;
- umiejętność administrowania środowiskiem sieciowym i backupu;
- znajomość metodyki ITIL;
- znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem teleinformatycznym;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-11-17
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu