Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw kancelaryjno-biurowych Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu

Komenda Miejska Policji
w Wałbrzychu
ul. Mazowiecka 2
58-300 Wałbrzych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Ewidencjonowanie pism jawnych i niejawnych wpływających i wypływających z wydziału w celu właściwego obiegu dokumentów.
  • Przekazywanie komunikatów, poleceń i ustaleń organizacyjnych policjantom i pracownikom wydziału w celu wsparcia w bieżącej pracy naczelnika wydziału.
  • Archiwizowanie i przekazywanie akt spraw do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu oraz do archiwum Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu w celu właściwego gromadzenia i przechowywania wytworzonych materiałów.
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników i policjantów, urlopów wypoczynkowych, absencji chorobowej w celu dostarczenia dla służb finansowych.
  • Sporządzanie informacji na temat terminowości załatwianych spraw w celu wyeliminowania ewentualnych zaległości.
  • Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu naczelnikowi lub zastępcy naczelnika wydziału w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
  • Kopertowanie pism i dokumentów w celu przesłania do innych komórek i jednostek organizacyjnych Policji oraz instytucji zewnętrznych.
  • Sporządzanie krótkich pism na komputerze na polecenie naczelnika wydziału w celu wsparcia pracy naczelnika i innych pracowników wydziału.


Warunki pracy

Praca biurowa, przy komputerze w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.
Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na drugim piętrze. Brak wind i podjazdów, toalety nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
1. Umowa o pracę.
2. Proponowane wynagrodzenie 2.912,61 zł (brutto) plus prawo do dodatku z tytułu wysługi lat (do 20% stawki wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy).
3. Wymagania zawarte w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
4. W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze.
5. Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne (niezawierające wszystkich wymaganych dokumentów i podpisanych własnoręcznie oświadczeń) lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
6. O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną lub telefonicznie – w związku z tym w dokumentach oprócz numeru telefonu należy podać adres poczty elektronicznej/ e-mail.
7. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni telefonicznie (drogą elektroniczną w przypadku braku numeru telefonu), o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadania praktyczne).
8. Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze.
9. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 47-875-12-07 lub 47-875-15-19.
10. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • umiejętność obsługi komputera
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Miejskiego Policji w Wałbrzychu oraz Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko.......................(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
    • kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "ściśle tajne" lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
    Dokumenty należy złożyć do: 2020-10-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
    Komenda Miejska Policji w Wałbrzychu
    Wydział Kadr i Szkolenia i Prezydialny
    ul. Mazowiecka 2 58-300 Wałbrzych
    lub składać osobiście w punkcie recepcyjnym Komendy Miejskiej Policji w Wałbrzychu od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    02/10/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi