Opis stanowiska pracy


Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu

Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw prowadzenie obsługi administracyjno-kancelaryjnej Placówki Straży Granicznej w Ustrzykach Górnych

Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
37-700 Przemyśl, ul. Mickiewicza 34

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bezpośredni monitoring nad obiegiem dokumentów jawnych i niejawnych a w szczególności: przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów, porządkowanie posiadanego zasobu dokumentów niearchiwalnych oraz przygotowywanie dokumentacji do przekazania do archiwum w celu zapewnienia prawidłowej i systematycznej pracy kancelarii.
  • Prowadzenie trwałych i pomocniczych urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji związanej z działalnością kancelarii w celu właściwego udokumentowania obiegu dokumentów.
  • Sporządzanie rozkazu dziennego placówki oraz wypisywanie i wydawanie dokumentów podróży na podstawie wpisu do rozkazu dziennego oraz prowadzenie ewidencji wykonanych dokumentów podróży w celu zapewnienia możliwości rozliczenia się funkcjonariuszy i pracowników z delegacji służbowych.
  • Wykonywanie określonych czynności pracy kadrowej, a w szczególności: prowadzenie miesięcznych list obecności, rocznych kart ewidencji obecności funkcjonariuszy, miesięcznych kart ewidencji czasu pracy pracowników i funkcjonariuszy w celu przekazania danych do WKiSz oraz w celu prawidłowego i rzeczywistego rozliczania czasu pracy i służby.
  • Techniczne wytwarzanie dokumentów powierzonych przez Komendanta Placówki oraz kompletowanie i przedkładanie do podpisu przełożonego w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w placówce. Opracowywanie zestawień, meldunków i sprawozdań z zakresu merytorycznej działalności placówki w celu właściwego udokumentowania czynności.
  • Bieżący monitoring nad zgodnym z planem wykorzystywaniem urlopów przez funkcjonariuszy i pracowników, jak również nad terminowym składaniem wniosków urlopowych, wniosków o przeniesienie i przydzielenie urlopu w celu właściwego prowadzenia ewidencji czasu służby i pracy.
  • Obsługa pokoi gościnnych placówki polegająca na prowadzeniu książki meldunkowej osób korzystających z pokoi gościnnych i internatowych, wypisywaniu faktur VAT, obsłudze kasy fiskalnej w celu potwierdzenia i udokumentowania opłat pobieranych od gości korzystających z pokoi gościnnych.
  • Prowadzenie gospodarki mandatowej wspólnie ze starszy asystenta ds. zabezpieczenia logistycznego, a także wykonywanie niektórych obowiązków podczas jego nieobecności w celu zapewnienia terminowości i ciągłości wypełniania obowiązków służbowych.


Warunki pracy

czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej (praca w systemie jednozmianowym),
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze ekranowym (również powyżej 4 godzin dziennie), praca na parterze w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych.
- brak podległych pracowników,

Kontakty zewnętrzne:
telefonicznej i bezpośrednie z przedstawicielami instytucji współpracującymi z SG w celu przekazywania połączenia do właściwej osoby funkcyjnej, odbioru informacji dla osoby funkcyjnej, umawiania osoby co do sposobu przekazania informacji lub załatwienia sprawy - kilka razy w miesiącu.
Stanowisko stworzone w celu obsługi administracyjno-kancelaryjnej placówki m.in. spraw związanych z prowadzeniem ewidencji osobowej funkcjonariuszy i pracowników oraz przyjmowaniem, ewidencjonowaniem i przekazywaniem dokumentów. Stanowisko to jest również elementem wspierającym system informacji i wzajemnej komunikacji pomiędzy Komendantem Placówki a pozostałymi funkcjonariuszami i pracownikami.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze na powyższym stanowisku wynosi 2 632,75 zł brutto plus ewentualnie dodatek za wysługę lat (zgodnie z indywidualnym stażem pracy).
2. Oferty niekompletne lub otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data przyjęcia oferty w Urzędzie lub data stempla pocztowego).
3. Uzupełnianie ofert jest możliwe poprzez Urząd Pocztowy lub Kancelarię Jawną w terminie do dnia 12.12.2018 r.
4. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia to m.in. kopia świadectwa / dyplomu ukończenia szkoły. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego to np. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń lub innych dokumentów, które potwierdzą wymagane niezbędne doświadczenie - rodzaj i długość.
5. W ofercie należy podać dane kontaktowe - adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu.
6. Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem poczty o kolejnym etapie postępowania kwalifikacyjnego.
7. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
8. Aplikacje osób niezakwalifikowanych do dalszych etapów naboru zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.
9. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania zawarte w niniejszym ogłoszeniu. W przypadku składania ofert przez osoby niepełnosprawne proszę o dołączenie do aplikacji kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (aktualne orzeczenie ustalające stopień niepełnosprawności lub kopię orzeczenia lekarza orzecznika ZUS).
10. Prosimy o kompletne kserokopie dokumentów.
11. Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi naboru na stanowiska cywilne, które są dostępne na stronie BiOSG w zakładce: " PRACA W BiOSG" pod adresem: http://www.bieszczadzki.strazgraniczna.pl/bie/praca-w-biosg/pracownicy-cywilni
12. KLAUZULA INFORMACYJNA DLA OSÓB UBIEGAJĄCYCH SIĘ DO PRACY ZAWIERAJĄCA OŚWIADCZENIE O WYRAŻENIE ZGODY NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW NABORU ORAZ WZÓR OŚWIADCZENIA OBOWIĄZUJĄCEGO PRZY NABORZE SĄ ZAŁĄCZONE DO PRZEDMIOTOWEGO OGŁOSZENIA LUB DO POBRANIA Z WYŻEJ WYMIENIONEJ STRONY INTERNETOWEJ. Prosimy o korzystanie ze wzoru ww. oświadczenia.
13. UWAGA! Weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części: Dokumenty i oświadczenia niezbędne. W związku z tym podkreślamy, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane i uwiarygodnione własnoręcznym podpisem dokumenty i oświadczenia. Za aplikację uwiarygodnioną własnoręcznym podpisem uważa się taką aplikację, w której list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia są opatrzone przez kandydatkę/kandydata DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM. Ponadto, w liście motywacyjnym należy wskazać stanowisko (PEŁNĄ NAZWĘ STANOWISKA LUB EWENTUALNIE NR OGŁOSZENIA), o które kandydat/kandydatka się ubiega.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 16 673 2254, 16 673 2875, 16 673 2077.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Ogólna wiedza na temat zasad prowadzenia dokumentów ewidencyjnych oraz zasad prowadzenia urządzeń ewidencyjnych
  • Znajomość obowiązujących przepisów w zakresie ewidencji czasu pracy u służby oraz umiejętność ich stosowania w praktyce
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie edytora tekstu
  • Znajomość osługi urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność organizowania pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Komunikatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Klauzula informacyjna dla osób ubiegających się do pracy w Bieszczadzkim Oddziale Straży Granicznej w Przemyślu (dostępna na stronie internetowej Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-12
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej
    ul. Mickiewicza 34,
    37 - 700 Przemyśl
    Dokumenty należy składać listownie lub osobiście w Kancelarii Jawnej znajdującej się pod adresem jak wyżej.

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    08/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi