Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Tychach

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Miejska Policji w Tychach ul. Aleja Bielska 46 , 43-100 TYCHY

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnien poszczególnym uzytkownikom, zakładanie kont, ustalanie własciwych poziomów zabezpieczeń, administrowanie mobilnymi terminalami noszonymi i przewoźnymi.
  • Nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złosliwego oprogramowania i zabezpieczanie danych
  • Konserwowanie systemów operacyjnych poprzez dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzania kopii zapasowych.
  • Przeprowadzanie okresowych przegladów, dokonywanie oceny stanu technicznego i niezbędnych napraw sprzętu informatycznego
  • Zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnien poszczególnym uzytkownikom.
  • Prowadzenie ewidencji sprzętu informatycznego będącego w uzytkowaniu jednostki, opracowywanie zapotrzebowania na sprzęt informatyczny.
  • Udzielanie technicznego wsparcia uzytkownikom systemów teleinormatycznych


Warunki pracy

Praca biurowa w systemie dwuzmianowym, II piętro , brak wind. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Wymuszona pozycja ciała - siedząca. Wysiłek fizyczny - noszenie sprzętu informatycznego. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie zasadnicze 2053,92 + dodatek z tytułu wysługi lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) Oferty należy składać/ przesyłać z dopiskiem na kopercie: Zespół Kadr i Szkolenia. Oferty niepodpisane, niekompletne, niespełniających wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz wzory obowiązujących oświadczeń są dostępne na stronie internetowej bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka: praca w Korpusie Służby Cywilnej- szczegółowa informacja dotycząca naboru do ksc). Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną poinformowani o kolejnych etapach naboru zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowo ( w przypadku braku kontaktu telefonicznego pod warunkiem zamieszczenia w ofercie adresu email).
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu (32) 325-62-18

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

6 miesięcy doświadczenia zawodowego
praca biurowa, praca w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-22
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    12/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi