Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi kadrowej Zespół Kontroli, Kadr i Szkolenia

97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Wandy Panfil 44


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie teczek akt osobowych policjantów KPP w Tomaszowie Mazowieckim
  • prowadzenie kart urlopowych i zwolnień lekarskich policjantów i pracowników KPP w Tomaszowie Mazowieckim
  • koordynowanie sporządzenia planów urlopowych przez kierowników jednostek i komórek organizacyjnych jednostki
  • realizowanie zadań mobilizacyjno – obronnych w zakresie kadrowym
  • udział i współorganizowanie, w tym przygotowanie i sporządzanie dokumentacji w ramach naboru wewnętrznego na stanowiska policyjne zgodnie z polityką kadrową Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi
  • wprowadzanie i aktualizacja w systemie policyjnym danych osobowych funkcjonariuszy i pracowników Komendy
  • przyjmowanie oraz prowadzenie dokumentacji osób ubiegających się o odbycie stażu dla bezrobotnych oraz praktyk zawodowych


Warunki pracy

Pracownik wykonuje pracę biurową głównie na komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I piętrze budynku 3 - kondygnacyjnego. Podstawowe wyposażenie to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektroniczne urządzenia biurowe. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przed obiektem znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie: 1,3404 mnożnika kwoty bazowej + wysługa lat tj. 2723,64 brutto + wysługa lat. Oferty otrzymane po terminie lub bez wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane. Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Na wstępną rozmowę kwalifikacyjną zostaną zaproszeni jedynie kandydaci wybrani spośród osób spełniających wymagania formalne, kandydaci zakwalifikowani zostaną telefonicznie powiadomieni o terminie rozmowy. Oferty, które spełniały wymagania formalne, lecz nie zostały wybrane do dalszego procesu rekrutacji, zostaną komisyjnie zniszczone (o tym fakcie kandydaci nie będą powiadomieni). Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Oświadczenia i list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej ogłoszenia w służbie cywilnej oświadczenia. Aplikacje należy składać w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Wandy Panfil 44 lub przesłać pocztą na adres podany w ogłoszeniu.
   Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem 0447261047.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość Ustawy o Policji, kodeksu pracy i ustawy o słuzbie cywilnej, kpa
  • umiejętność interpretacji przepisów prawa i stosowania ich w praktyce
  • umiejętność dobrej organizacji na stanowisku pracy
  • obsługa pakietów biurowych
  • własna inicjatywa, samodzielność, komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych z klauzulą poufne, lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2020-01-28
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Tomaszowie Mazowieckim
97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Wandy Panfil 44
z dopiskiem „oferta zatrudnienia w ZKKiSZ "

Prezentacja firmy

Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi