Opis stanowiska pracy


Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw sieci drogowej w Wydziale Dróg i Sieci Drogowej w Oddziale w Szczecinie

70-340 Szczecin Al. Boh. Warszawy 33

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • realizuje zadania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych ewidencyjnych o sieci dróg krajowych, aktualizacją i weryfikacją systemu referencyjnego oraz przekazywaniem informacji o drogach,
  • realizuje zadania związane z gromadzeniem i przetwarzaniem danych o stanie nawierzchni, wykonuje analizy oceny stanu nawierzchni, przygotowuje zakresy pomiarów cech nawierzchni oraz przygotowuje plany działań na sieci drogowej,
  • przygotowuje i przekazuje do Centrali GDDKiA wnioski w zakresie zmian w rozporządzeniach ministra właściwego ds. transportu w sprawie ustalania przebiegów dróg krajowych, pozbawiana lub zaliczania dróg do kategorii dróg krajowych, zmian w sprawie klas istniejących dróg krajowych oraz każdorazowo po oddaniu do użytkowania nowo wybudowanego odcinka drogi, który z mocy prawa zaliczony jest do kategorii dróg krajowych,
  • prowadzi zadania mające na celu przygotowanie propozycji zmian przebiegu dróg krajowych wynikających z innych przyczyn niż budowa nowych odcinków dróg,
  • prowadzi zadania związane z tworzeniem map dla potrzeb wizualizacji i informacji o sieci dróg oraz przygotowuje wymiany informacji geoprzestrzennych z innymi podmiotami,
  • prowadzi działania w zakresie pomiarów ruchu oraz spraw związanych z eksploatacją stacji ciągłych pomiarów ruchu,
  • przygotowuje informacje statystyczne o stanie sieci drogowej za dany rok dla Głównego Urzędu Statystycznego,
  • udziela odpowiedzi na wnioski i skargi obywateli i instytucji w zakresie spraw związanych z ewidencją dróg oraz diagnostyką sieci drogowej.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:


-     obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzeniu samochodu służbowego,


-     praca w terenie,


-     krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.


 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


-     praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,


-     budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych,  


-     praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.


 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość przepisów dot. dróg publicznych i ochrony pasa drogowego,
  • znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego,
  • znajomość sieci drogowej województwa,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych (m.in. pakiet aplikacji biurowych MS Office, w szczególności programów Excel i Word, Outlook).
  • Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca,komunikacja
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość oprogramowania (BDD, DSN, GIS, AutoCAD),


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-05-10
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    GDDKiA Oddział w Szczecinie
    Al. Boh. Warszawy 33
    70-340 Szczecin
    z dopiskiem „Oferta pracy – Inspektor Z-1”
    lub pocztą elektroniczną na adres szczecin.rekrutacja@gddkia.gov.pl

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/04/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi