Opis stanowiska pracy
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w SzczecinieZachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorWojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Sporządzanie list płac, naliczanie, rozliczanie i księgowanie płac, rozliczenia z ZUS, naliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłku chorobowego oraz pozostałych zasiłków.
- Sporządzanie sprawozdań budżetowych oraz innych wg potrzeb.
- Przeprowadzanie kontroli Powiatowych Inspektoratów Weterynarii.
- Obsługa dysponentów III stopnia.
- Praca w systemie TREZOR.
Warunki pracy- wyjazdy służbowe i przeprowadzanie kontroli w Powiatowych Inspektoratach Weterynarii na terenie województwa zachodniopomorskiego,
- praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu,
- brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych,
- miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na pierwszym piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego,
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca w siedzibie jak i poza siedzibą urzędu,
- praca w zespole,
- obciążenie psychiczne – kontakt z kontrolowanym,
- narzędzia i materiały pracy – komputer, przy którym praca jest długotrwała.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.
Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów oraz własnoręcznych podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. Przyjmujemy tylko kompletne kserokopie dokumentów. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone w ciągu miesiąca od daty zakończenia naboru, natomiast aplikacje kandydatów wyłonionych, ale nie zatrudnionych w trakcie naboru są niszczone po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia stanowiska pracy. Na wniosek kandydata złożone dokumenty mogą być zwrócone do rąk kandydata za osobistym pokwitowaniem.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (091) 4898237, ( 091 ) 4898221.
Wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3 065 złotych brutto miesięcznie.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy1 rok doświadczenia zawodowego
doświadczenia zawodowego w zakresie finansowym, księgowym, ekonomicznym, informatycznym
pozostałe wymagania niezbędne:- znajomość przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych,ubezpieczeń społecznych,
- bardzo dobra umiejętność pracy z programem Exel,
- praca w systemie -płacowo-kadrowym oraz finansowo-księgowym,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- praca na stanowisku związanym z płacami sektora finansów publicznych,
- obsługa programu Płatnik, Symfonia, F-K, EZD, Optima kadry i płace,
- staranność, rzetelność, obowiązkowość,
- prawo jazdy kat. B.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- kopie świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, w przypadku bieżącego zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
- Kopia prawa jazdy kat. B.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2018-07-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu