Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Szczecinie

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw świadczeń rzeczowych w Bazie Oznakowania Nawigacyjnego w Świnoujściu

Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zaopatrywanie pracowników w świadczenia rzeczowe wynikające z przepisów BHP - odzież ochronna, sprzęt ochronny, posiłki regeneracyjne, środki higieny osobistej zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w urzędzie,
  • zaopatrywanie pracowników i placówki terenowe w środki i sprzęt służący do utrzymania czystości i higieny w pomieszczeniach i na terenie Bazy,
  • prowadzenie spraw związanych z obsługa sekretariatu i kancelarii – korespondencja wychodząca i przychodząca, obsługa urządzeń biurowych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i informacji,
  • prowadzenie imiennych kartotek wyposażenia pracowników w odzież ochronna i sprzęt ochrony osobistej w celu zapewnienia kompletności i aktualności dokumentów rozliczeniowych,
  • naliczanie należnych ekwiwalentów pieniężnych za naprawę, pranie i używanie własnej odzieży oraz przeprowadzanie likwidacji odzieży zniszczonej – zamortyzowanej,
  • naliczanie należnych ekwiwalentów pieniężnych za naprawę, pranie i używanie własnej odzieży oraz przeprowadzanie likwidacji odzieży zniszczonej – zamortyzowanej.


Warunki pracy

• Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
• Brak podjazdu
• Brak wind, wejście schodami
• Brak odpowiednio dostosowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).

Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikują się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 4403513. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 4403410.

Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 2.933,86 zł + dodatek stażowy.
Oferty niekompletne, otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy biurowej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • podstawowa znajomość przepisów BHP z zakresu świadczeń rzeczowych
  • biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-06-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/06/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi