Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świdnicy

Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Inspekcja Weterynaryjna Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świdnicy,
ul. Łukasińskiego 13,
58-100 Świdnica

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • • Wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej w celu prawidłowego naliczania dodatków służbowych, urlopów, czasu pracy, absencji pracowników, przygotowania dokumentacji emerytalno – rentowych,
  • • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej i podatkowej, w celu prawidłowego rozliczania z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym,
  • • Prowadzenie dokumentacji dot. postępowania o udzielenie zamówień publicznych w celu umożliwienia zakupu potrzebnych towarów i usług zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych,
  • • Prowadzenie archiwum zakładowego, przyjmowanie, archiwizacja, brakowanie dokumentacji, współpraca z Archiwum Państwowym w celu prawidłowego zabezpieczenia wytworzonej przez jednostkę organizacyjną dokumentacji,
  • • Prowadzenie dokumentacji związanej z BHP w celu zapewnienia pracownikom odpowiednich warunków pracy, przydziału odzieży, badań okresowych,
  • • Prowadzenie na bieżąco sprawozdawczości GUS w celu aktualnej informacji o zatrudnieniu i płacach,
  • • Opracowywanie projektów planów oraz zasad działalności socjalnej na podstawie wydatków w celu zapewnienia optymalnego wykorzystania środków z funduszu świadczeń socjalnych.


Warunki pracy

Reprezentowanie urzędu, wyjazdy służbowe.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, adres do korespondencji, nr telefonu. Kandydaci/kandydatki zakwalifikowani/ zakwalifikowane, którzy/które spełnią wymagania formalne, zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem wiadomości e-mail. List motywacyjny, CV i wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis.
Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data wpływu do urzędu) nie będą rozpatrywane.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel 74 8523084
________________________________________


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie administracyjne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 miesiące doświadczenia zawodowego
w zakresie prawa pracy, BHP

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność logicznego myślenia,
  • Działanie w sytuacjach stresowych,
  • Czynne prawo jazdy kat.B,
  • Obsługa programów kadrowych i programu Płatnik.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-11-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/11/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi