Opis stanowiska pracy
Urząd Morski w SzczecinieDyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw świadectw z przeszkoleń i książeczek żeglarskich w Wydziale Dokumentów Marynarzy
Zespół Dokumentów Marynarzy w SłupskuUrząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- przyjmowanie, weryfikacja i opracowywanie spraw o wydanie świadectw z przeszkoleń, otrzymywanych w drodze wniosków indywidualnych oraz na podstawie elektronicznych list z ośrodków szkoleniowych,
- sprawdzanie poprawności złożonych wniosków, ocena spełnienia warunków uzyskania poszczególnych świadectw oraz ich wydawanie i przygotowywanie do odbioru,
- prowadzenie ewidencji wydanych i anulowanych świadectw i ich duplikatów, przygotowywanie rachunków za wydane dokumenty i archiwizacja dokumentacji,
- przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja wniosków o wydanie książeczek żeglarskich oraz prowadzenie związanej z tym korespondencji,
- personalizacja książeczek żeglarskich i prowadzenie odpowiednich ewidencji,
- potwierdzanie wyciągów pływania dla potrzeb zewnętrznych instytucji oraz prowadzenie obsługi kancelaryjnej Zespołu.
Warunki pracy• permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
• praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
• biura mieszczą się na parterze w budynku przy al. Sienkiewicza 18 w Słupsku,
• stanowisko biurowe wyposażone jest w komputer z monitorem ekranowym, urządzenia
biurowe: faks, kopiarka, drukarka, laminarka,
• praca przy wykorzystaniu specjalistycznego systemu informatycznego,
• brak windy, wejście tylko schodami,
• brak odpowiednio przygotowanych toalet dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Wymagane dokumenty tj. życiorys (c.v.), list motywacyjny i oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
Urząd poinformuje osoby, które zakwalifikują się do poszczególnych etapów naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną, a brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem kandydata do dalszych etapów naboru.
Dodatkowe informacje dotyczące naboru pod nr tel.: 91 4403 528. Dodatkowe informacje dotyczące wyniku naboru pod nr tel.: 91 4403 410.
Wynagrodzenie zasadnicze: ok. 3.415,00 zł + dodatek stażowy.
Oferty niekompletne, otrzymane po terminie lub odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracyniezbędnewykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracydoświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- komunikatywność
- biegała obsługa aplikacji biurowych ( Word, Outlook, Internet)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkoweDokumenty i oświadczenia niezbędne:- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyDokumenty należy złożyć do: 2020-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
W związku z zagrożeniem związanym z wirusem SARS-CoV2 dokumenty należy przesłać na adres:
Urząd Morski w Szczecinie
Plac Stefana Batorego 4
70-207 Szczecin