Opis stanowiska pracy


Urząd Morski w Słupsku

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Urząd Morski w Słupsku
al. Sienkiewicza 18
76-200 Słupsk

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przygotowanie i realizacja inwestycji z zakresu ochrony brzegów morskich oraz projektów finansowanych ze środków pozabudżetowych (funduszy europejskich) w zakresie oddelegowanym do Inspektoratu Ochrony Wybrzeża (OW)
  • Nadzór i koordynacja nad prawidłową pracą Obwodów i Obchodów Ochrony Wybrzeża, ze szczególnym uwzględnieniem działań nadzorców w zakresie prawidłowej organizacji pracy podległych im robotników ochrony wybrzeża i jakości wykonywanych robót
  • Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach w przypadku inwestycji w zakresie ochrony brzegów morskich w granicach administracji Urzędu Morskiego, w tym przygotowywanie kart informacyjnych przedsięwzięcia wraz z niezbędnymi załącznikami
  • Dorywcze kontrole terenowe ilości i jakości wykonywanych robót - wnioskowanie o dokonywanie poprawek w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu obowiązków służbowych przez pracowników OW, stawianie odpowiednich wniosków celem koordynacji wykonywanych zadań, oddelegowanych do odpowiednich komórek terenowych a w wymaganych przypadkach podjęcie działań mających na celu usprawnienie pracy Inspektoratu
  • Współudział w przygotowaniu projektów programów inwestycyjnych dla inwestycji realizowanych w oparciu o ustawę z dnia 28 marca 2003 r. o ustanowieniu programu wieloletniego "Program ochrony brzegów morskich" oraz innych, do przygotowania których zostal oddelegowany Inspektorat OW
  • Współpraca z wykonawcami robót oraz nadzorem inwestorskim w zakresie realizowanych zadań z zakresu ochrony brzegu morskiego
  • Prowadzenie spraw związanych z wykonaniem części wniosków o przyznanie funduszy europejskich w zakresie oddelegownym do OW


Warunki pracy

Czynniki uciążliwe:
- praca przy monitorze ekranowym (komputer) powyżej 4h dziennie.

Bariery architektoniczne:
- schody,
- brak windy,
- brak podjazdu,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet,
- brak drzwi odpowiedniej szerokości.

- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe,
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz Urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mailowy oraz wskazać sposób postępowania z dokumentami rekrutacyjnymi po zakończeniu naboru (odbiór osobisty/odesłanie/zniszczenie). Wszystkie oświadczenia (wzory oświadczeń zamieszczone są na stronie internetowej Urzędu) muszą być opatrzone datą sporządzenia i własnoręcznie podpisane.
Oferty niekompletne oraz złożone i uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego – data wpływu do Urzędu nie później niż trzy dni od daty określającej termin składania dokumentów).
Kandydaci/kandydatki spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszego etapu naboru, o czym będą poinformowani e-mailem i/lub telefonicznie.
Postępowanie rekrutacyjne będzie polegało na rozwiązaniu pisemnego testu z wiedzy merytorycznej. Z osobami, które zaliczą test pisemny na poziomie minimum 60% zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.
O ostatecznym wyborze kandydata/kandydatki zadecyduje Dyrektor Urzędu.

Wynagrodzenie zasadnicze: 3044,99 zł + dodatek stażowy.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie związane z ochroną środowiska

doświadczenie zawodowe/staż pracy

3 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z realizacją inwestycji lub projektów współfinansowanych ze środków krajowych oraz funduszy unijnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Przeszkolenie w zakresie ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska, prawa wodnego, prawa budowlanego oraz zamówień publicznych
  • Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office
  • Dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność, kreatywność, samodzielność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szkolenia z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej
  • studia podyplomowe lub szkolenia z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • szkolenia z zakresu zamówień publicznych
  • znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektu, przygotowywania wniosku o dofinansowanie, wdrażania projektu, zarządzania projektem
  • praktyczna znajomość przebiegu procesu zamowień publicznych i procesu inwestycyjnego
  • umiejętność kierowania zespołem


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu ocen oddziaływania przedsięwzięć na środowisko
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym środków z Unii Europejskiej
  • Kopia świadectwa ukończenia studiów podyplomowych lub kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie lub oświadczenie o przeszkoleniu z zakresu zamówień publicznych

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-04-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    20/04/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi