Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Sandomierzu
ul. Mickiewicza 30
27-600 Sandomierz

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • zaopatrywanie, rozdział, ewidencja, wprowadzanie do portalu PUE oraz ostateczne rozliczanie pobranych formularzy mandatów karnych z Izbą Administracji Skarbowej w Kielcach
  • prowadzenie gospodarki materiałowej Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu w zakresie materiałów kancelaryjno-biurowych, pieczątek, środków czystości, leków, materiałów remontowych oraz materiałów techniki policyjnej (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
  • prowadzenie gospodarki drukami i formularzami resortowymi oraz drukami ścisłego zarachowania (zapotrzebowania, analiza realizacji, ewidencja, rozdysponowanie oraz magazyn podręczny);
  • opisywanie faktur pod względem merytorycznym;
  • naliczanie i sporządzanie w systemie SWOP list należności dodatkowych dotyczących: - równoważnika pieniężnego w zamian za wyżywienie dla policjantów, - ryczałtu pieniężnego za pranie odzieży roboczej pracowników cywilnych, - ryczałtu pieniężnego na wyżywienie psów służbowych;
  • opracowywanie potrzeb dotyczących posiłków profilaktycznych i napojów, odzieży roboczej oraz środków higieny należnych policjantom i pracownikom cywilnym.


Warunki pracy

- praca w pomieszczeniu
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- wyjazdy służbowe
- wymagająca dyspozycyjności
- wysiłek fizyczny sporadycznie do kilku kilogramów

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem : "Oferta na stanowisko inspektora w Zespole Ewidencji, Rozliczeń i Zaopatrzenia KPP w Sandomierzu" osobiście w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Sandomierzu lub pocztą pod wskazany powyżej adres.
Uprzejmie informujemy kandydatów, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie lub osobiste złożenie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń i listu motywacyjnego (oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem), Do składanie dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów selekcji zostaną powiadomieni telefonicznie o ich terminie. Rekrutacja składać się będzie z trzech etapów: I sprawdzenie i weryfikacja złożonej dokumentacji pod kątem jej kompletności i spełniania wymogów formalnych, II test wiedzy z zakresu administracji publicznej, III rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje można uzyskać po nr tel. 15 8334207

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w komórkach zaopatrzeniowych lub finansowych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętność interpretacji przepisów prawnych
  • umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji pracy
  • samodzielność
  • odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • kurs służby przygotowawczej w służbie cywilnej
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych
  • miejsce zamieszkania na terenie Sandomierza lub miejscowości pobliskiej
  • umiejętność właściwej komunikacji i współpracy w zespole
  • umiejętność rozwiązywania problemów oraz planowania i organizacji pracy własnej
  • prawo jazdy kategorii B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • w przypadku posiadania - kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • ewentualnie kopie świadectw, zaświadczeń, dyplomów, ukończenia dodatkowych kursów, szkoleń

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-11-13
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    30/10/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi