Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Rzeszowie

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor Komisariat Policji Rzeszów - Śródmieście KMP w Rzeszowie

35-025 Rzeszów Jagiellońska 13

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi Sekretariat zgodnie z zapisami Instrukcji Kancelaryjnej
  • prowadzi, rozlicza dzienniki korespondencyjne i rejestry jawne oraz niejawne
  • przygotowuje materiały i archiwizuje dokumenty
  • prowadzi i aktualizuje zbiory aktów prawnych resortowych i pozaresorowych jawnych i niejawnych
  • prowadzi rejestrację wszelkiej korespondencji wpływającej i wychodzącej z jednostki
  • sporządza pisma, udziela odpowiedzi


Warunki pracy

Stałe stanowisko pracy usytuowane na pierwszym piętrze w budynku nieprzystosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim, np. brak wind, brak podjazdów. Praca w pomieszczeniach przy naturalnym i sztucznym oświetleniu z wykorzystaniem monitora ekranowego



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

W dokumentach aplikcyjnych należy podać numer ogłoszenia.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
administracja publiczna

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobra znajomość zasad pracy kancelaryjnej
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy o Policji
  • znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • kreatywność, komunikatywność, odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole
  • terminowość i dyscyplina pracy
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • poświadczenie bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-30
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Rzeszowie
    ul. Jagiellońska13,
    35-025 Rzeszów
    Kancelaria Ogólna II piętro, pokój 218

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi