Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Rybniku

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw stanowisko koordynujące do spraw prezydialnych w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Rybniku

Komenda Miejska Policji w Rybniku
Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynuje prace kancelaryjno - biurowe w poszczególnych komórkach organizacyjnych w KMP w Rybniku oraz koordynuje i nadzoruje prace na stanowisku archiwisty, w celu prawidłowego rozliczania dokumentów
  • sprawuje nadzór nad obiegiem dokumentów jawnych w komórkach i jednostkach organizacyjnych poprzez przeprowadzanie wizytacji i udzielanie instruktaży, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów
  • organizuje i koordynuje pracę Zespołu Prezydialnego w zakresie obiegu dokumentów jawnych, w celu wsparcia bieżącej pracy
  • wprowadza pocztę do elektronicznego dziennika korespondencyjnego, celem przekazania jej do dalszej realizacji dla wydziałów/referatów i przekazuje ją do dalszej realizacji przez te wydziały/referaty zgodnie z dekretacją Komendanta, w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów
  • uczestniczy w procedurach przekazywania komórek organizacyjnych KMP w Rybniku w charakterze członka komisji, celem prawidłowego rozliczenia dokumentacji jawnej
  • opracowuje projekty aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Rybniku, prowadzi rejestr aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Rybniku oraz dokonuje aktualizacji przepisów w bazie aktów prawnych KMP w Rybniku, celem prawidłowego stosowania się do obowiązujących przepisów
  • kompletuje i przedkłada dokumenty wpływające i wychodzące, w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KMP w Rybniku


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.

Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne:
Wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tylko parter budynku. Stanowisko pracy jest usytuowane na parterze.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2250 zł brutto miesięcznie


Metody i techniki naboru :
1. sprawdzian wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie stosowania :
• obsługi pakietów biurowych Office
• znajomości Zarządzenie Nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 w sprawie instrukcji kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSWiA /Dz. Urz. MSWiA 2016 poz. 20/.
• Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych /Dz. U. 2011 nr 14 poz. 67/.
• Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 roku w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji /Dz. Urz. KGP 2008.16.95/.
• Zarządzenie Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 roku w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji./Dz. Urz. KGP 2018.34/.

2. rozmowa kwalifikacyjna.


• Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

• Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnych etapach selekcji.

• Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 4295219.

• Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Załącznik: 1
• klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagradzania - RODO

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne"
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • umiejętność komunikowania się i współpracy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • podanie
  • życiorys napisany własnoręcznie
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej i pracowników nieobjętych mnożnikowym systemem wynagradzania - RODO
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • -

  • Dokumenty należy złożyć do: 2019-03-01
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Miejska Policji w Rybniku
    Plac Armii Krajowej 5
    44-200 Rybnik

    lub złożyć osobiście w Zespole Prezydialnym KMP w Rybniku z dopiskiem na kopercie "inspektor w Zespole Prezydialnym KMP w Rybniku"

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    23/02/2019
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi