Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Wielkopolski Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw finansowo-księgowych w Wydziale Finansów

Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
ul. Masztalarska 3
61-767 Poznań

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z zakładowym planem kont w zakresie rachunkowości budżetowej i pozabudżetowej w systemie finansowo-księgowym
  • dekretowanie wszystkich dokumentów księgowych
  • nadzór nad prawidłowym i terminowym odprowadzaniem dochodów budżetowych
  • dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • sprawdzanie bankowych dowodów księgowych
  • prowadzenie elektornicznej obsługi systemów bankowych (wprowadzanie poleceń przelewów, zamówień na pobranie gotówki, drukowanie dokumentów z systemów bankowych)
  • obsługa Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa Trezor


Warunki pracy

Praca administracyjno-biurowa w siedzibie budynku.
Narzędzia i materiały do pracy: komputer, drukarka, skaner i inne urządzenia biurowe.
Praca siedząca.
Użytkowanie sprzętu biurowego w tym komputera i monitora ekranowego ponad 4 godz. dziennie.
Bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów w budynku.


Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
1. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
2. Oświadczenia, cv oraz list motywacyjny muszą być podpisane własnoręcznie.
3. Oferty nie spełniające kryteriów naboru, wymagań formalnych lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4. Oferty można składać także drogą mailową na adres wk-kwpsp@psp.wlkp.pl
5. W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną komisyjnie zniszczone.
6. Metody/ techniki, które będą stosowane podczas naboru: weryfikacja formalna ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna.
7. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie postępowania kwalifikacyjnego.
8. Zatrudnienie od kwietnia 2020 r.
9. Wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,5129 = 2900,14 zł brutto + dodatek za wysługę lat (5%-20%)
10. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (61) 222 02 70 oraz(61) 222 02 71


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 miesiące doświadczenia zawodowego
doświadczenia w obszarze jednostek sektora finansów publicznych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • kurs obsługi systemów finansowo-księgowych
  • doświadczenie z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publiczych
  • obsługa komputera, w tym oprogramowania Word, Excel oraz poczty elektronicznej i Interentu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność redagowania pism
  • znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych
  • znajomość ustawy o ubezpieczeniach społecznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu obsługi systemów finansowo-księgowych
  • kopia dokumentu potwierdzającego posiadane doświadczenie z zakresu rachunkowości budżetowej i finansów publiczych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2020-03-06
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Masztalarska 3
    61-767 Poznań

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    19/02/2020
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi