Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 22/11/2017.

Opis stanowiska pracy


Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Poznaniu

Wielkopolski Wojewódzki Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Grunwaldzka 250
60-166 Poznań


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przyjmowanie próbek do badań zgodnie z obowiązującymi procedurami, prowadzenie stosownej dokumentacji (także elektronicznej)
  • Prowadzenie elektronicznego systemu ewidencji próbek CELAB
  • Wystawianie klientom faktur i informowanie powiatowych lekarzy weterynarii woj. wielkopolskiego o opłatach za wykonane badania
  • Przygotowywanie zestawienia finansowego
  • Wykonywanie zadań wynikających z systemu zarządzania jakością
  • Wykonywanie czynności związanych z obiegiem dokumentacji, również elektronicznej, dotyczącej laboratorium


Warunki pracy

- praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych – praca w laboratorium (czynniki biologiczne i chemiczne),
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek wyposażony w windę osobową,
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich,
- brak odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych ruchowo.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
W ofercie należy podać dane kontaktowe – adres do korespondencji, adres e-mail, numer telefonu. Wymogi formalne spełniają te oferty, które zostaną nadesłane w terminie określonym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego), zawierają komplet dokumentów, w tym własnoręcznie podpisany życiorys/CV, list motywacyjny i oświadczenia oraz spełniają wymogi niezbędne określone w ogłoszeniu. Wzór oświadczeń zamieszczony jest na stronie internetowej www.wiw.poznan.pl w zakładce oferty pracy – informacje podstawowe dotyczące zatrudnienia.
W ciągu 3 miesięcy od dnia publikacji wyniku naboru istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną zakwalifikowani do dalszych etapów naboru, o czym zostaną poinformowani telefonicznie lub e-mailem.
Wyniki naboru opublikowane będą po zakończeniu naboru w BIP KPRM, BIP Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Poznaniu oraz siedzibie urzędu – na tablicy ogłoszeń. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 661-90-08 lub 61 661-90-65.
Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Wojewódzki Inspektorat Weterynarii jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
pracy w administracji

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność kontaktów z klientami
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



    Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

    • Życiorys/CV i list motywacyjny
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
    • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
    • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
    • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
    • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
    • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

    Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

    Informacje dodatkowe

    Ostatnia aktualizacja:
    16/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja państwowa
    do góry