Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Policach

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw łączności i informatyki w Zespole Łączności i Informatyki

72-010 Police ul. Kasprowicza 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowaniem systemami jawnymi i niejawnymi,
  • prowadzeniem ewidencji sprzętu łączności i informatyki,
  • usuwaniem drobnych awarii wynikających z nieprawidłowego działania oprogramowania,
  • instalacją i konfiguracją sprzętów i oprogramowań,
  • obsługą rejestratora rozmów oraz całego sprzętu informatycznego w jednostce,
  • współpracą z Wydziałem Łączności i Informatyki KWP w Szczecinie,
  • instalacją nowych urządzeń radiotelefonicznych w obiektach stałych i środkach transportu


Warunki pracy

praca wykonywana w warunkach normalnych


biurowych - naturalne i sztuczne oświetlenie.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Paca zasadnicza - 2953,86 zł brutto (dwa tysiąc dziewięćset pięćdziesiąt trzy złote 86/100 gr) + dodatek za wysługę lat
mnożnik - 1,4537



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
na stanowisku związanym z łącznością i informatyką,

pozostałe wymagania niezbędne:

  • posiadanie aktualnego uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne” potwierdzone dokumentem wydanym przez organy Policji lub ABW. W przypadku braku takiego poświadczenia zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego mającego na celu potwierdzenie możliwości nadania dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne,
  • prawo jazdy kat. B,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • umiejętność użytkowania i administrowania sieci i systemów łączności,
  • bardzo dobra znajomość obsługi sprzętu komputerowego,
  • umiejętność naprawy i przeglądów sprzętów łączności informatyki,
  • umiejętność administrowania podstawowymi systemami komputerowymi (Windows: XP, 7, 8, 10; aplikacje biurowe),
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność samokształcenia się.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • oświadczenie o gotowości poddania się procedurze przeprowadzenia postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych lub kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu, w przypadku, gdy znajdują się w gronie najlepszych kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-09-24
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Policach
    Sekretariat, pokój nr 129
    ul. Kasprowicz 3
    72-010 Police
    z dopiskiem ,,Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 2/2021”

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    10/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi