Opis stanowiska pracy


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pile

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

ul. Śródmiejska 20/2
64-920 Piła

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wykonywanie czynności inspekcyjno-kontrolnych
  • prowadzenie czynności związanych z zakończeniem budowy
  • prowadzenie postepowań naprawczych i legalizacyjnych
  • prowadzenie postępowań w sprawie stanu technicznego użytkowania obiektów
  • rozpatrywanie i wyjaśnianie skarg i wniosków
  • realizowanie zadań zleconych przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego


Warunki pracy

praca też poza siedzibą urzędu
siedziba Inspektoratu znajduje się na drugim pietrze w budynku bez windy
kontakt z klientem zewnętrznym
praca też przy komputrze

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie wykształcenie średnie lub wyższe budowlane

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
w budownictwie

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane
  • znajomość przepisów ustawy kodeksu postepowania administracyjnego i postepowania egzekucyjnego w administracji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • prawo jazdy kat. B
  • znajomośc zagadnień związanych z funkcjonowaniem administracji publicznej


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopia prawa jazdy kat. B

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-10-31
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    13/10/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi