Opis stanowiska pracy


Komenda Miejska Policji w Piekarach Śląskich

Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

KOMENDA MIEJSKA POLICJI ul. Kalwaryjska 62
41-943 Piekary Śląskie

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi postępowania administracyjne i sporządza projekty decyzji administracyjnych w sprawach przydziału lub zmiany lokalu przyznania pomocy finansowej dla policjantów jednostki oraz w sprawach świadczeń finansowych za remont lub brak lokalu mieszkalnego w celu rozstrzgnięcia o uprawnieniach policjantów.
  • Sporządza listy wypłat dodatkowych należności na podstawie prawidłowych dokumentó źródłowych, w celu wypłaty należności.
  • Wystawia zaświadczenie o wynagrodzeniu pracownikom i funkcjonariuszom posługując się programem PŁACE, w celu udzielenia informacji osobom zainteresowanym.
  • Prowadzi ewidencję szczegółową i ilościową, a także rozdysponowuje materiały biurowe techniki policyjnej, druki, środki czystości i inne z obrotu poza magazynowego, w celu zapewnienia prawidłowego zaopatrzenia jednostki.
  • Zgłasza do ubezpieczenia zdrowotnego i społecznego funkcjonariuszy i pracowników, w celu zagwarantowania im i członkom ich rodzin dostępu do powszechnej opieki zdrowotnej.
  • Prowadzi całościową obsługę kasową jednostki, polegającą na przyjowaniu wpłat za prywatne połączenia telefoniczne, kserokopie z akt sprawy i inne należności, odprowadza wpłaty do KWP w Katowicach, wystawia odpowienie dokumenty (KP, KW).


Warunki pracy

Praca jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym. Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, dwa komputery - czas pracy przy monitorze poniżej połowy dobowego czasu pracy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem, wymuszona pozycja ciała - siedząca.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie (32) 3936220.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze 2235,12 zł brutto miesięcznie + dodatek z tytułu wysługi lat od 5% do 20%.
Osoby, które pozytywnie przejdą I etap postępowania zostaną poinformowane o dalszych etapach telefonicznie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

2 lata doświadczenia zawodowego
praca w komórkach do spraw finansów

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • z zakresu obsługi programów komputerowych
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "tajne"
  • znajomość języka angielskiego


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kserokopie świadectw pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Certyfikat ukończenia kursu językowego
  • Poświadczenie bezpieczeństwa

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-08-25
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    16/08/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi