Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw bezpieczeństwa teleinformatycznego, weryfikacji i bieżącej kontroli zgodności funkcjonowania sieci lub systemu teleinformatycznego ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz przestrzegania procedur bezpiecznej eksploatacji w Zespole do spraw Ochrony Informacji Niejawnych

05-500 Piaseczno ul. Kościelna 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi weryfikację i bieżącą kontrolę zgodności funkcjonowania niejawnych sieci i systemów teleinformatycznych ze szczególnymi wymaganiami bezpieczeństwa oraz procedurami bezpiecznej eksploatacji, dokumentując je w Dzienniku Pracy Inspektora Bezpieczeństwa Teleinformatycznego w celu sprawowania nadzoru nad prawidłowym działaniem stanowisk dostępowych,
  • bierze udział w opracowaniu dla nowo uruchomionego lub modyfikowanego stanowiska dostępowego formularza „Opis Stanowiska Dostępowego Systemu” w celu uzyskania akredytacji bezpieczeństwa teleinformatycznego wydanego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
  • bierze udział w procesie zarządzania ryzykiem i szacowaniu ryzyka oraz w audytach, testach bezpieczeństwa w celu wyznaczenia miary ryzyka dla poszczególnych niejawnych systemów teleinformatycznych,
  • prowadzi szkolenia z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego na poziomie jednostki w celu przeszkolenia administratorów i kandydatów na administratorów systemów,
  • zastępuje Kierownika Kancelarii Tajnej oraz pełni funkcję Zastępcy Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Piasecznie w celu zapewnienia ciągłości pracy na tych stanowiskach,
  • realizuje zadania przewidziane dla lokalnego administratora Krajowego Systemu Informatycznego w celu wypełnienia obowiązków zawartych w aktach prawnych regulujących przedmiotowe zagadnienie,
  • prowadzi ewidencję wniosków o nadanie/cofnięcie upoważnień do przetwarzania danych wraz z danymi osobowymi uzyskanymi na podstawie art. 20c, 20cb, 20da ustawy o Policji od przedsiębiorców telekomunikacyjnych, operatorów pocztowych oraz usługodawców świadczących usługi drogą elektroniczną w celu realizacji obowiązków wynikających z aktów prawnych realizujących przedmiotowe zagadnienie,
  • przygotowuje we współpracy z kierownikami poszczególnych komórek organizacyjnych KPP w Piasecznie niezbędną dokumentację w ramach prowadzonej w jednostce kontroli zarządczej w celu wypełnienia ustawowego obowiązku prowadzenia przedmiotowej kontroli.


Warunki pracy

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy


Oświetlenie naturalne i sztuczne


Miejsce pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze


Budynek częściowo spełnia wymogi architektoniczne dla osób niepełnosprawnych tj. na zewnątrz i wewnątrz budynku znajduje się winda, wewnątrz budynku można swobodnie poruszać się, jest odpowiednia szerokość drzwi i ciągów komunikacyjnych, brak progów


Na pierwszym piętrze, gdzie usytuowane jest miejsce pracy brak pomieszczenia sanitarno-higienicznego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych


Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym


W budynku nie występują szkodliwe, czy niebezpieczne warunki pracy



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Uprzejmie informujemy kandydatów/kandydatki, że warunkiem spełnienia wymagań formalnych jest nadesłanie w terminie wszystkich wymaganych dokumentów. List motywacyjny, CV oraz wszystkie oświadczenia muszą być opatrzone aktualną datą oraz własnoręcznie podpisane. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do urzędu tj. do Komendy Powiatowej Policji
w Piasecznie).


Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Oferty odrzucone z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze
3 454,13 zł wynikające z mnożnika1,6999 kwoty bazowej + dodatek stażowy (max do 20%).


Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: (47) 72-45-288 w godz. 8.00 – 16.00.


Zatrudnienie nowego pracownika może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne” lub potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez inny uprawniony podmiot.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • lub średnie branżowe
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji
  • Znajomość ustawy o Policji
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o ochronie danych osobowych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Obsługa urządzeń biurowych
  • Praca w zespole
  • Organizacja pracy własnej
  • Komunikowania się
  • Samodzielność i rzetelność
  • Odpowiedzialność
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Wykształcenie: wyższe lub studia podyplomowe z zakresu teleinformatyki lub bezpieczeństwa wewnętrznego
  • Przeszkolenie: specjalistyczne szkolenie z zakresu bezpieczeństwa teleinformatycznego prowadzonego przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego
  • Doświadczenie zawodowe powyżej 2 lat w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji
  • Poświadczenie bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne”, CONFIDENTIEL UE/EU CONFIDENTIAL oraz NATO CPNFIDENTIAL
  • Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
  • Znajomość przepisów i procedur o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętności interpretacji przepisów
  • Umiejętności sporządzania dokumentacji
  • Znajomość funkcjonowania sieci teleinformatycznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu naboru
  • Kopia poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dn. 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 742)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego tj. powyżej 2 lat w obszarze obsługi systemów informatycznych lub powyżej 4 lat w administracji (np. świadectwa pracy, zakres czynności, opisy stanowisk pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu itp.)

  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-10-07
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Piasecznie
    ul. Kościelna 3
    05-500 Piaseczno

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/09/2021
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi