Opis stanowiska pracy


Komenda Powiatowa Policji w Ostródzie

Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor

14-100 Ostróda, ul. Handlowa 6

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bieżące prowadzenie w wersji elektronicznej ERCDŚ (Elektroniczny Rejestr Czynności Dochodzeniowo – Śledczych)
  • wprowadzanie danych do KSIP (Krajowy System Informacyjny Policji)
  • bieżące prowadzenie książki doręczeń korespondencji do Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
  • wprowadzanie grafiku służb Wydziału Kryminalnego do SWD (System Wspomagania Dowodzenia)
  • wprowadzanie do systemu KSIP (Krajowy System Informacyjny Policji) środków karnych wydanych prawomocnymi wyrokami przez Sądy
  • bieżące prowadzenie dokumentacji związanej z dowodami rzeczowymi, odzwierciedlającej datę przyjęcia i wydania rzeczy z magazynu, numery sprawy, dane policjanta zdającego lub pobierającego
  • przyjmowanie dowodów rzeczowych do magazynu wyłącznie na podstawie wykazu dowodów rzeczowych z wpisanym numerem sprawy oraz danymi policjanta


Warunki pracy

Pokój znajduje się na I piętrze budynku, w którym nie ma windy. Pomieszczenie bez urządzeń klimatyzacyjnych.
Praca w pomieszczeniu przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.
Praca w wymuszonej pozycji ciała.
W skrzydle budynku na piętrze znajdują się cztery toalety (2 damskie i 2 męskie) nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Ogólnie budynek jest przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze budynku.
Brak oznaczeń dla osób niewidomych oraz podłóg antypoślizgowych.
Narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner.

Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w pomieszczeniu wyposażonym w komputery i sprzęt teleinformatyczny, czas pracy 8 godzin.
Wykonywanie zadań w siedzibie urzędu i poza nim (możliwe wyjazdy służbowe).
Praca administracyjno - biurowa.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Kandydaci/kandydatki, którzy spełnią wymagania formalne oraz przejdą preselekcję zostaną poinformowani o terminie postępowania kwalifikacyjnego mailowo (proszę podać adres mailowy) lub telefonicznie. Złożone dokumenty nie będą zwracane. Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, niekompletne oraz złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranej osoby podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia obsadzenia tego stanowiska.
Oświadczenia oraz list motywacyjny muszą być opatrzone datą i własnoręcznym podpisem.
Kryteria zamieszczone w ogłoszeniu są zgodne z opisem stanowiska pracy.
Przewidywane uposażenie zasadnicze na wyżej wymienionym stanowisku pracy wynosi max. 2228,93 zł brutto (mnożnik kwoty bazowej 1,1895) + wysługa.
wynik naboru zostanie ogłoszony w BIP KPP w Ostródzie oraz w BIP KPRM
Informacje o metodach i technikach naboru:
Proces naboru składa się z następujących etapów:
etap 1: weryfikacja formalna nadesłanych ofert – do drugiego etapu zostaną zaproszone osoby, które spełniają wszystkie wymagania formalne,
etap 2: analiza merytoryczna ofert – preselekcja (wybór 10 kandydatów, którzy uzyskali podczas preselekcji najwyższa ilość punktów),
etap 3: test wiedzy merytorycznej i wykonanie zadania praktycznego (sprawdzenie wiedzy) dla wybranych w etapie 3 - 10 osób,
etap 4: rozmowa kwalifikacyjna.

Dodatkowe informacje: tel. 089 642 72 24/25
(np. dane kontaktowe, informacje o proponowanym wynagrodzeniu, przewidywanym terminie zatrudnienia, informacja o etapach prowadzonego naboru oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia kandydata, adres strony urzędu, na której kandydat może uzyskać więcej informacji)
Warunkiem przystąpienia do procedury konkursowej jest podanie w aplikacji numeru PESEL.
Procedura kwalifikacyjna na ww. stanowisko prowadzona jest zgodnie z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej zatwierdzonym przez Komendanta Powiatowego Policji w Ostródzie.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego


pozostałe wymagania niezbędne:

  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • umiejętność komunikowania się z innymi osobami
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy o Policji, ustawy o służbie cywilnej, Zarządzenie Nr 4 Komendanta Głównego Policji z 09.02.2017 r. w sprawie niektórych form organizacji i ewidencji czynności dochodzeniowo-śledczych oraz przechowywania przez Policję dowodów rzeczowych uzyskanych w postępowaniu karnym (Dz. Urz. KGP poz. 9)
  • biegła umiejętność obsługi komputera
  • umiejętność organizowania pracy własnej
  • odpowiedzialność za realizowane zadania


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2017-07-21
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    17/07/2017
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi