Opis stanowiska pracy


Komenda Wojewódzka Policji w Opolu

Komendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw ewidencji w Zespole Ewidencji Wydziału Kadr i Szkolenia KWP w Opolu

Komenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa systemu Płatnik w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz e-zwolnień lekarskich dla województwa opolskiego.
  • Prowadzenie absencji kadry kierowniczej KWP w Opolu, naczelników, zastępców, jendoosobowych stanowisk, zespołów podlegających Komendantowi Wojewódzkiemu, komendantów i zastępców powiatowych Policji.
  • Opiniowanie wniosków dot. wykonania pieczęci i stempli służbowych, realizacja zamówień i ich ewidencjonowanie.
  • Przygotowanie legitymacji służbowych funkcjonariuszy Policji, obsługa systemu SWLP.
  • W przypadku przeniesień poza garnizon lub spoza garnizonu do garnizonu opolskiego niezwłoczne odsyłanie legitymacji do właściwych jednostek, nadzór i koordynacja zwrotów legitymacji.
  • Wydawanie odznak identyfikacji indywidualnej dla nowoprzyjętych funkcjonariuszy oraz rozpatrywanie spraw dot. reklamacji.
  • Wydawanie odznak identyfikacji kart dostępu do KWP, bieżąca ich wymiana, prowadzenie ewidencji w tym zakresie, bieżące informowanie w tym zakresie Wydziału Łączności i Informatyki.
  • Prowadzenie rejestru protokołów szkody dot. mienia, dla którego komórką zaopatrującą jest Wydział Kadr i Szkolenia KWP w Opolu.


Warunki pracy

- budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
- praca przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin.

Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wynagrodzenie brutto w wys. ok.2604 zł.

Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-21-42. Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz nabory.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

1 rok doświadczenia zawodowego
staż pracy w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność obsługi koputera i programu Płatnik
  • Znajomość ustawy o służbie cywiilnej, o Policji oraz aktów prawnych dot. czasu pracy/służby
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • jezyk angielski - komunikatywny


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2018-12-27
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Policji
    Korfantego 2
    45-077 Opole z dopiskiem na kopercie "Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej nr 54 BIP KPRM" i z adresem nadawcy na kopercie

    Prezentacja firmy

    Pracodawca opublikował ofertę pracy w ramach Biuletynu Informacji Public... Rozwiń

    Dodatkowe informacje

    Ostatnia aktualizacja:
    24/12/2018
    Wymiar etatu:
    Pełny etat
    Rodzaj umowy:
    Na czas nieokreślony
    Liczba wakatów:
    1
    Min. doświadczenie:
    1 rok
    Min. wykształcenie:
    Wyższe licencjackie
    Branża / kategoria:
    Praca Administracja Publiczna

    Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

    Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

    Utwórz powiadomienie e-mail
    Zapisz mnie

    Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

    Podziel się ze znajomymi