Opis stanowiska pracy
Komenda Wojewódzka Policji w OpoluKomendant Wojewódzki Policji w Opolu poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektorKomenda Wojewódzka Policji w Opolu
ul. Korfantego 2
45-077 Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- Planowanie, organizowanie, odpowiedzialność za realizację oraz obsługa przedsięwzięć związanych z uroczystościami policyjnymi i uroczystymi spotkaniami kierownictwa KWP z udziałem przedstawicieli resortu, władz państwowych i samorządowych, nadzorowanie pod kątem zgodności z przepisami ceremoniału, standardami etykiety i protokołu dyplomatycznego .
- Prowadzenie korespondencji, uzgodnień, przygotowywanie odpowiedzi do pism kierowanych do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Opolu (KGP, instytucje zewnętrzne, osoby prywatne) związanych z działalnością promocyjną, reprezentacyjną oraz ceremonialną.
- Opracowywanie i terminowa wysyłka korespondencji okolicznościowej (np. podziękowań, listów gratulacyjnych, zaproszeń, rekomendacji) zleconej przez kierownictwo KWP w Opolu, prowadzenie i weryfikacja informacji w bazie jubileuszowo-imieninowej, opracowywanie grafiki i treści.
- Współpraca z urzędami, instytucjami publicznymi, w szczególności z Urzędem Marszałkowskim, Wojewódzkim, Urzędem Miasta Opola, z wydziałami KWP, KP(M)P oraz z duszpasterstwem Policji – uzgodnienia i wymiana informacji w kwestiach bieżących przedsięwzięć, patronatów KWP, itp.
- Opracowywanie graficzne i merytoryczne materiałów informacyjno-promocyjnych, prowadzenie uzgodnień na potrzeby działalności informacyjnej i wizerunkowej opolskiej Policji. Współpraca z drukarniami.
- Analizy oferty rynkowej, działania w zakresie zamawiania i pozyskiwania gadżetów reklamowych, prezentów oraz materiałów okolicznościowych na zlecenie kierownictwa KWP w Opolu. Współpraca z agencjami reklamowymi.
- Prowadzenie spraw dotyczących bieżącej korespondencji wydziałowej.
- Wspomaganie jednostek policyjnych województwa opolskiego w zakresie przygotowywania korespondencji okolicznościowej i dokumentacji uroczystości oraz nadzór nad działaniami w zakresie ceremonialnym.
Warunki pracy- Budynek nieprzystosowany do osób z niepełnosprawnością fizyczną (brak wind i podjazdów),
- Krótki czas na realizację zadań.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie brutto w wys. ok. 2482 zł.
Zachęcamy do brania udziału w postępowaniu konkursowym osoby niepełnosprawne!
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Oferty niekompletne i niespełniające wymogów formalnych oraz nadane po terminie (decyduje data stempla pocztowego) zostaną odrzucone. Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej.
Dodatkowe informacje: (0-77) 422-21-12.
Komenda Wojewódzka Policji w Opolu nie ponosi odpowiedzialności za treści ogłoszeń ukazujących się na innych stronach internetowych oraz publikowanych w prasie oprócz www.dsc.kprm.gov.pl oraz www.opolska.policja.gov.pl.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracywykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym charakterze w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:- Umiejętność tworzenia tekstów i grafiki.
- Znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i ceremoniału policyjnego.
- Obsługa komputera.
- Komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe- Umiejętność analizy sytuacji i rozwiązywania problemów, organizacji pracy własnej.
- Radzenie sobie ze stresem i presją czasu.
- posiadanie umiejętności analityczne oraz znajomość zagadnień marketingu, reklamy i PR.
- Kreatywność.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:- Życiorys/CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówDokumenty należy złożyć do: 2017-07-24
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu